شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
رئیس‌جمهور:

رسانه‌ها وظیفه دارند «ایمان و امید» جامعه را تقویت کنند

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 846568
آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: دشمن تلاش دارد با تصویرسازی‌های ناصحیح ایمان و امید جامعه را تضعیف کند و در مقابل، دولت و رسانه‌ها وظیفه دارند در عرصه تبیین و تنویر ضمن خنثی‌سازی طراحی‌های دشمن، «ایمان و امید» جامعه را تقویت کنند.
رسانه‌ها وظیفه دارند «ایمان و امید» جامعه را تقویت کنند
به گزارش جهان نيوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه (18 مرداد) در جلسه هیئت دولت، با اشاره به دیدارهای دو روز گذشته خود با اهالی رسانه گفت: این دیدارها و بازدید از رسانه ملی به بهانه قدردانی از اصحاب خبر و به‌ویژه افرادی بود که در قاب تصویر حضور ندارند، اما در جریان تهیه و انتشار اخبار زحمات زیادی متحمل می‌شوند.

رئیس جمهور افزود: دشمن تلاش دارد با تصویرسازی‌های ناصحیح ایمان و امید جامعه را تضعیف کند و در مقابل، دولت و رسانه‌ها وظیفه دارند در میدان اقدام و عمل و در عرصه تبیین و تنویر ضمن خنثی‌سازی طراحی‌های دشمن، «ایمان و امید» جامعه را تقویت کنند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان و اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی، برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.

توصیه دیگر رئیس جمهور به مسئولان این بود که سیاست‌های تولید را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که هم از «تولیدکنندگان» حمایت مناسب به‌عمل آید و هم به «مصرف‌کنندگان» احجافی روا داشته نشود.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با اشاره به نامگذاری 18 مرداد به نام «بزرگداشت شهدای مدافع حرم» با گرامیداشت یاد و نام همه شهدا و به‌ویژه شهدای حریم و حرم، گفت: یکی از راه‌های اصلی حفظ حرمت خون شهدا رسیدگی به امور مردم است.

مسئولان باید همواره در راستای «ستاندن داد و خواسته‌های مردم» و «بر محور انصاف» عمل کنند و خود را در مقابل خدا و مردم پاسخگو بدانند.
https://jahannews.com/vdcepp8vvjh8eni.b9bj.html
jahannews.com/vdcepp8vvjh8eni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
United Kingdom
رییسی بت شکن دوستت داریم امید مردم هستی