يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

تنور انتخابات در استان البرز داغ شد

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 846334
رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به ‌آغاز رسمی پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات گفت: تنور انتخابات در استان البرز داغ شد.
تنور انتخابات در استان البرز داغ شد
به گزارش جهان نيوز، مرتضی ولی‌پوری  رئیس ستاد انتخابات استان البرز در گفت وگو با تسنیم در کرج با اشاره به ‌آغاز رسمی پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 86 کاندیدا از استان البرز تا‌کنون پیش ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند که از این تعداد 75 نفر از شهرستان‌های‌ کرج، فردیس و اشتهارد و 11 نفر در از شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ نسبت به پیش ثبت نام خود  اقدام کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز یکشنبه 22 مرداد فرصت دارند از ساعت 8 تا 18 به مدت 7 روز از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir به لینک «ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» مراجعه و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، درخواست پیش ثبت نام خود را ثبت کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان از طریق تلفن‌همراه می‌توانند وارد سامانه ثبت‌نام انتخابات مجلس شده و پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش تسنیم، استان البرز دارای حوز انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ است.
https://jahannews.com/vdcfmvdcjw6djma.igiw.html
jahannews.com/vdcfmvdcjw6djma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *