دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

عابدینی: شبکه‌های استانی ‌تقویت می‌شوند

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 846105
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما یکی از رویکردهای رسانه ملی را توجه به عدالت‌گستری و زیست‌بوم در شبکه‌های استانی دانست و گفت: در چارچوب زیست‌بوم مناطق مختلف برای تقویت شبکه‌های استانی تلاش خواهیم کرد.
عابدینی: شبکه‌های استانی ‌تقویت می‌شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حسن عابدینی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای استان گیلان با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی اظهار داشت: براساس تاکیدات رهبری، رسانه ملی برای تقویت بنیه‌ عقیدتی مردم باید همچون دانشگاه عمل کند و برای مقابله با فتنه‌های نظام سلطه و امیدآفرینی در بین مردم نیز نقش‌آفرین باشد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا‌و‌سیما با یادآوری پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درباره نقشه دشمن برای حیازدایی در کشور گفت: در جامعه جهانی، فردی مانند رهبر معظم انقلاب وجود ندارد که این‌چنین آینده‌نگر‌ باشند؛ رهبری 21 سال پیش در جمع مردم سیستان و بلوچستان، نقشه دشمن برای حیازدایی در کشور را تذکر داده بودند.

عابدینی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب، امروز دشمن در حال تلاش برای حیازدایی است اما جامعه ما به سمت آرمان‌هایش حرکت خواهد کرد زیرا در ایدئولوژی ایرانیان، شکستی وجود ندارد و نقش رسانه ملی در اشاعه این ایدئولوژی در جهان نیز بسیار‌ مهم است.

وی با بیان اینکه ما مؤلفه‌ای به عنوان مرجعیت شیعه داریم که بن‌بست شکن است و راه را باز خواهد کرد افزود: اهل‌بیت عصمت و طهارت اسطوره‌های زمان ما هستند و باور به ظهور منجی نیز کمک‌کننده ملت ایران در دستیابی به اهداف است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا‌و‌سیما یکی از سیاست‌ها و رویکردهای رسانه ملی را توجه به عدالت‌گستری و زیست‌بوم در شبکه‌های استانی دانست و بیان کرد: در چارچوب زیست‌بوم مناطق مختلف برای تقویت شبکه‌های استانی تلاش خواهیم کرد و در این امر از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان استفاده خواهد شد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای استان گیلان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه عدالت‌گستری به‌عنوان شعار مورد تاکید سازمان صدا و سیما، در تمامی برنامه‌ها سرلوحه کار قرار خواهد گرفت اظهار داشت: از ظرفیت هنرمندان استان حتما استفاده خواهیم کرد و لذا درب صدا و سیما به روی همه هنرمندان متعهد و انقلابی باز است.

تقی ربانی توجه به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطب مخاطب و سند تحول و همچنین توجه به شاخص‌های محتوایی و شکلی برنامه‌ها را مهم‌ترین برنامه‌های خود دانست و اضافه کرد: تعامل با نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها، بسیج، سپاه و نهادهای مختلف در دستور کار خواهد بود.

وی با اشاره به اعمال سیاست خط سبزی به جای خط قرمزی در صدا و سیمای گیلان گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی استان با 2 نگاه پاسداری و ارتقاء و حمایت از این فرهنگ‌ها در استان دنبال خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcbg0bwsrhba8p.uiur.html
jahannews.com/vdcbg0bwsrhba8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *