شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کین گران‌ترین خرید تاریخ بایرن می‌شود

دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 845535
کاپیتان تاتنهام در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد.
کین گران‌ترین خرید تاریخ بایرن می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نشریه «بیلد» آلمان خبر داد سران باشگاه بایرن مونیخ امروز در لندن با مدیران باشگاه تاتنهام جلسه ای سرنوشت ساز برای جذب هری کین برگزار می‌کنند.

مونیخی‌ها پیش از این برای جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس پیشنهاد 80 میلیون پوندی داده بودند که از سوی باشگاه لندنی رد شد. بایرنی‌ها برای جذب این ستاره انگلیسی مصمم هستند.

طبق گزارش‌های رسیده بایرن می‌خواهد در این جلسه با پیشنهاد 100 میلیون پوندی رضایت باشگاه لندنی را جلب کند تا بتواند ماشین گلزنی تاتنهام را به مونیخ منتقل کند.


هری کین از سال 2013 برای تاتنهام بازی می‌کند. ستاره انگلیسی در 2 مدت 10 سال برای تاتنهام 317 بازی انجام داده و 213 گل به ثمر رسانده است.

البته بایرن مونیخ تنها مشتری کین به شمار می آید و باشگاه منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن هم خواهان جذب این بازیکن بودند. اما کین با پیشنهاد بایرنی ها موافق است و تنها رضایت باشگاه لندنی باقی مانده تا به گران ترین خرید تاریخ بایرن تبدیل شود.
https://jahannews.com/vdchxmn6m23nkmd.tft2.html
jahannews.com/vdchxmn6m23nkmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *