شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۵

چرا بهاییان به دنبال حذف عاشورا از تشیع‌ هستند؟

شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب: 845342
در زمان رضا شاه فرقه دست ساخته بهاییت فرصت پیدا کرد تا با حمایت از انگلیسی‌ها فعال شود و با نوآوری در دین و تولید اطلاعات انحرافی عملیات دین‌زدایی را علیه اسلام و فرهنگ عاشورا آغاز کرد.
چرا بهاییان به دنبال حذف عاشورا هستند؟
به گزارش جهان نيوز، وقتی انگلیسی‌ها متوجه شدند که تنها راه استعمار جدایی دین از سیاست است، رضاخان را سر کار آوردند تا با زور اصلاحات را انجام دهد.

اصلاحاتی که منافع انگلیس را تأمین می‌کرد، فرقه دست ساخته بهایی‌ها فرصت پیدا کردند تا با حمایت از انگلیسی‌ها فعال شوند و با نوآوری در دین و تولید اطلاعات انحرافی عملیات دین‌زدایی را آغاز کردند و تا سال‌ها تحت حمایت دولت انگلیس و صهیونسیت‌ها علیه دین کار کردند.

در این سند محرمانه ساواک از نشست بهاییان در شیراز آمده است: «اکنون از آمریکا و لندن صریحا دستور داریم تا مد لباس و ساختمان‌ها و بی‌حجابی را برداریم».

در این پیام آمده است:«در ایران و کشورهای اسلامی دیگر تا می‌توانید با مد ملت اسلام را رنج دهید تا آنها نگویند امام حسین فاتح دنیا بود. این مسلمانان آخر به دست بهاییان از بین می‌روند و دنیا به دست بهاءالله رونق می‌گیرد».

در دوره رضاخانی تلاش برای حذف قرآن، اعتقاد به ظهور و عاشورا آغاز شد، آنها همه کار کردند اما از پس محرم برنیامدند، محرم برای ایرانیان همه چیز بود، پولدارهای دنیا هر جا توانستند سعی کردند عاشورا زدایی بکنند، چون از دوره رضاخانی تا امروز سیک زندگی خط قرمز آنهاست و عاشورا سبک زندگی جدیدی را به مسلمانان نشان می‌دهد.

فیلم
https://jahannews.com/vdcdok0jxyt0os6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdok0jxyt0os6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
این گزارش نشان می دهد که تکنولوژی دستاورد غربی ها است که برای رسیدن به اهداف خود آن را به کشورهای اسلامی توسط عوامل خودشان اعمال کردند ....
Iran, Islamic Republic of
روح امیرکبیر شاد که در زمان خودش به حساب این فرقه انگلیسی رسید
Iran, Islamic Republic of
باید برای بهایی‌ها سخت‌ترین محدودیت‌ها گذاشته شود، تمام روابطشان تحت نظر باشد، جلوی فعالیت‌های اقتصادی‌شان گرفته شود، هیچ جا استخدامشان نکنند و ...
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
ای لعنت خدا بر بهایی ها که ازاسراییل سرمشق می‌گیرند.
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر تمام گروندگان به فرقه دست ساخته انگلیس خبیث وصهیونیزم جهانی