يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
کاراته قهرمانی آسیا

تیم ملی کاراته ایران با ۱۲ مدال سوم آسیا شد

يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 844753
تیم ملی کاراته بانوان و آقایان کشورمان با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ برسکوی سوم آسیا ایستاد.
تیم ملی کاراته ایران با ۱۲ مدال سوم آسیا شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، امروز(یکشنبه - اول تیرماه) با برگزاری دیدارهای نهایی کومیته و کاتای تیمی برگزار شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا در کومیته تیمی آقایان، یک مدال نقره در کومیته تیمی بانوان و یک مدال برنز در کاتای تیمی آقایان شدند.

در پایان این مسابقات تیم قزاقستان با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز برای اولین بار قهرمان آسیا شد. ژاپن با 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز به مقام دوم رسید و تیم ملی کاراته ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 7 برنز در حالی که در تعداد مدال طلا با دو تیم قزاقستان و ژاپن برابر بود و در تعداد مدال برنز نیز از این تیم‌ها برتر بود تنها به خاطر یک مدال نقره کمتر در جایگاه سوم ایستاد.

اردن با 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز، هنک‌کنگ با 2 مدال طلا و یک برنز، ویتنام با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز، چین تایپه با یک طلا و 3 برنز، اندونزی با یک یک مدال طلا و دو برنز و عربستان سعودی با یک مدال طلا و یک برنز به تریت در جایگاه‌های چهارم و دهم ایستادند.

در 19 دوره برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، ایران یک دوره  در سال 2012 به عنوان قهرمانی دست یافت، 11 دوره در سکوی دوم ایستاد و 3 دوره در جایگاه سوم قرار گرفت و در سه دوره نیز چهارم شده است.

در این مسابقات بهنام دهقان‌زاده، آتوسا گلشادنژاد و کومیته تیمی مردان موفق به کسب مدال طلا شدند، بهمن عسگری و کومیته تیمی بانوان به مدال نقره رسیدند و فاطمه صادقی، ابوالفضل شهرجردی، امیر مهدی‌زاده، فاطمه سعادتی، سارا بهمنیار، سجاد گنج‌زاده و کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند.

هدایت تیم کشورمان در این مسابقات در بخش مردان برعهده سیدشهرام هروی و در بخش بانوان برعهده فرخناز ارباب بود.
https://jahannews.com/vdciw5avpt1a5y2.cbct.html
jahannews.com/vdciw5avpt1a5y2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *