يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
کاراته قهرمانی آسیا

نهمین قهرمانی کومیته تیمی با شکست قزاقستان/ شاگردان جوان هروی بر بام آسیا

يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 844752
تیم جوان کومیته تیمی کشورمان با برتری قاطعانه مقابل قزاقستان برای نهمین بار قهرمان کومیته تیمی آسیا شد.
نهمین قهرمانی کومیته تیمی با شکست قزاقستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با برگزاری دیدار نهایی کومیته تیمی به پایان رسید و تیم کشورمان در دیداری یک طرفه با برتری 3 بر صفر مقابل قزاقستان برای نهمین بار قهرمان کومیته تیمی آسیا شد.

ابتدا صالح اباذری با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود گذشت، اما در دیدار دوم مهدی خدابخشی مقابل حریف خود به تساوی صفر- صفر رسید. در مبارزه سوم محمود نعمتی در دیداری نزدیک با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود عبور کرد تا با برتری مقتدرانه 8 بر صفر مهدی عاشوری تیم کشورمان به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

تیم کومیته تیمی کشورمان در تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا 9 مدال طلا، 6 مدال نقره و 4 مدال برنز کسب کرده است.

ملی‌پوشان ایران برای حضور در دیدار نهایی موفق به شکست عربستان، عراق و اردن شده بود. صالح اباذری، مهدی خدابخشی، مهدی عاشوری، امیرحسین فداکار، مهدی شهگل، محمود نعمتی و سامان عدالتی ترکیب تیم کشورمان را در این مسابقات تشکیل می‌دادند.

هدایت تیم کشورمان در این مسابقات برعهده سیدشهرام هروی به‌عنوان سرمربی و شهاب سلطانی، علیرضا کتیرایی، مهدی احمدی، سعید فرخی و سعید نیکوخصلت به‌عنوان مربی بود.
https://jahannews.com/vdchmkn6i23nkqd.tft2.html
jahannews.com/vdchmkn6i23nkqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *