شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بازداشت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 844319
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از بازداشت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور و انهدام چهارمین باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.
بازداشت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور
مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات به پهنای جغرافیایی استان کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضائی و اداره‌کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: در این عملیات پس از انجام یک‌سری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد‌امنیتی سابقه‌دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان کرمان تصریح کرد: در این عملیات مأموران اداره اطلاعات جیرفت ۲۴ قبضه سلاح کمری و بیش از ۴۰۰ عدد فشنگ به‌همراه یک دستگاه خودرو را از اعضای این باند کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: اعضای این باند در تلاش بودند انواع مختلف سلاح را از مرز‌های شرقی کشور به کرمان وارد و از این طریق به سایر استان‌ها منتقل کنند.

دادستان کرمان با اشاره به اینکه برخورد دستگاه قضائی با قاچاقچیان سلاح و مهمات قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده متهمان دستگیرشده سریع و خارج از نوبت خواهد بود.

وی اضافه کرد: با تلاش و همت شبانه‌روزی نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی طی سال جاری، قریب به ۳۰۰ سلاح غیرمجاز و جنگی در جنوب استان کرمان کشف و ضبط شده است.
https://jahannews.com/vdcgqt97yak9tw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqt97yak9tw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *