يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

۲ شرور قمه به دست در داروخانه +عکس

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۱۷
کد مطلب: 844158
۲ جوان شرور که برای خرید الکل سفید به داروخانه‌ای مراجعه کرده بودند بعد از آنکه متصدی آنجا حاضر نشد به آنها الکل بفروشد با قمه شیشه‌های آنجا را خرد کردند و در ادامه به چند مغازه یورش بردند و چند نفر را نیز مجروح کردند.
۲ شرور قمه به دست در داروخانه +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، این حادثه چند روز قبل در یکی از داروخانه‌های تهرانپارس، واقع در شرق تهران اتفاق افتاد. آن روز پسر جوانی با حالتی پریشان وارد داروخانه شد و گفت الکل سفید می‌خواهد. این خواسته در حالی مطرح شد که مدتی است فروش الکل سفید در این داروخانه ممنوع شده است. وقتی پسر جوان با پاسخ منفی متصدی داروخانه روبه‌رو شد با عجله از آنجا خارج شد.


 
چند دقیقه از رفتن او گذشته بود که این بار همراه فردی دیگر و درحالی‌که هر دو چاقو و قمه در دست داشتند برگشت. آنها که عربده می‌کشیدند شروع به خردکردن شیشه‌های داروخانه کرده و به وسایلی که آنجا بود خسارت زدند.

آنطور که در تصاویر دوربین‌های مداربسته ثبت شده بعد از آنکه 2 شرور خسارت زیادی به داروخانه وارد کردند مادر یکی از آنها سراسیمه خودش را به آنجا رساند و تلاش کرد تا مانع پسرش شود اما او نیز از پس فرزند شرورش برنمی‌آمد.ماجرای شرارت این دو جوان به اینجا ختم نشد و آنها در ادامه با قمه‌هایی که در دست داشتند از داروخانه خارج شدند. شهروندانی که با شنیدن صدای عربده آنها در نزدیکی داروخانه جمع شده بودند یکباره از ترس متفرق شدند.

2 جوان شرور این بار شروع به آسیب‌زدن به‌خودروهای پارک شده در آنجا کردند و در ادامه به سراغ مکانیکی که آن سوی خیابان قرار داشت رفتند. در آنجا صاحب مکانیکی مشغول کار بود که آنها با قمه دست‌کم 3 ضربه به 2 دست و صورت او زدند و فرار کردند.


 
یکی از شاهدان عینی این حادثه گفت:‌ حدود ساعت 15 بود که صدای شکسته‌شدن شیشه داروخانه را شنیدم. کارکنان داروخانه از ترس زیر میز و گوشه و کنار آنجا پناه گرفته بودند و 2 شرور بی‌رحم هم همه‌‌چیز را می‌شکستند و مدام فحاشی و عربده‌کشی می‌کردند. هیچ‌کس جرأت نداشت جلو برود.

آنها وقتی از داروخانه بیرون آمدند به هر چیزی که می‌رسیدند با قمه به آن ضربه می‌زدند و این کارشان باعث ترس و وحشت مردم شده بود. با چشمان خودم دیدم که یکی از آنها به این بهانه که صاحب مکانیکی به آنها فحش داده، جلو رفت و با قمه ضربه‌ای به‌صورت او زد و آنطور که شنیدم صورت مرد مکانیک حدود 30 بخیه خورد و در آخر هم با قلدری از آنجا رفتند.

به‌دنبال این حادثه تحقیقات مأموران پلیس در این‌باره آغاز شد. آنها با استفاده از تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین‌های مداربسته داروخانه و چند دوربین دیگر توانستند 2 پسر شرور را شناسایی کنند. آنها از اشرار منطقه بودند و اغلب مردم هم آنها را می‌شناختند. به این ترتیب مأموران موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند.

2 پسر شرور وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند مدعی شدند هنگام وقوع حادثه در حال خودشان نبوده‌اند و ناخواسته و از سر عصبانیت دست به این کار زده‌اند و حاضرند خسارتی که به داروخانه و دیگر شهروندان وارد کرده‌اند را جبران کنند. با وجود این یکی از آنها همچنان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdchmkn6623nkzd.tft2.html
jahannews.com/vdchmkn6623nkzd.tft2.html
برچسب ها: داروخانه شرور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این پیش مایه های زن زندگی آزادی است
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
این قبیل....بعد از کلی دوندگی متضررین، خسارتی جلویشان انداخته و آزاد میشوند و روز از نو و روزی از نو!!!
United Arab Emirates

راستی اگه کسی جلوی اینها رو می گرفت و این دو شرور زخمی می شدند یا می مردند، قانون طرف کی بود ؟
Iran, Islamic Republic of
حکمهای سبک و ناچیز این قبیل اوباش نتیجش میشه اینجور عربده کشی ها چه بسا ممکن بود تو این شرارت یک فرد بی گناهی جونشو از دست بده..