يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

شرور مسلح در زاهدان زمین‌گیر شد

شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 841575
در عملیات پلیس شرور مسلح و عامل قدرت‌نمایی در زاهدان دستگیر شد و یک قبضه سلاح غیرمجاز از وی کشف شد.
شرور مسلح در زاهدان زمین‌گیر شد
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ مرتضی جوکار در گفت‌وگو با تسنیم در زاهدان اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره شرارت و قدرت‌نمایی فردی شرور در انظار عمومی، بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری 13 شهرستان زاهدان به محل اعزام شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: فرد شرور که در سطح یکی از خیابان‌های شهر اقدام به ایجاد درگیری و قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح گرم کرده بود با رؤیت مأموران قصد متواری شدن داشت که بلافاصله با سرعت عمل مؤثر و هوشمندانه پلیس در محل دستگیر شد.

وی از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به‌همراه چهار فشنگ مربوطه از متهم خبر داد و گفت: این شرور سابقه‌دار به‌علت شرارت و اخلال در نظم عمومی و همچنین نگهداری سلاح غیرمجاز به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ جوکار در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: مبارزه و مقابله با قاچاق کالا به‌خصوص حمل و توزیع داروهای خارج از شبکه قانونی و قاچاق که رابطه مستقیم با بهداشت و سلامت جامعه دارند از جمله اولویت‌های مأموریتی پلیس در این استان است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدام تخصصی مأموران پلیس در این راستا گفت: در نهایت مأموران یگان امداد شهرستان زاهدان با شناسایی خودروی کامیون حامل دارو، 37 هزار و 813 عدد انواع اقلام دارویی، قرص و لوازم بهداشتی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی از این خودرو کشف کردند.

وی ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر 14 میلیارد و 505 میلون ریال اعلام کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته خودرو توقیف شد و کالای کشف‌شده به سازمان غذا و داروی این شهرستان منتقل شد.
https://jahannews.com/vdchqzn6m23nkmd.tft2.html
jahannews.com/vdchqzn6m23nkmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *