يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

محسن ترکی به داوری بازگشت

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 843685
مسابقه دوستانه فوتبال بین کودکان کار با داوری محسن ترکی و جشن تولد این داور پیشکسوت مشهدی در آستانه فرارسیدن هفته بهزیستی برگزار شد.
محسن ترکی به داوری بازگشت
مسابقه دوستانه فوتبال بین کودکان کار مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابان مرکز بهزیستی صدف با قضاوت محسن ترکی داور بین‌المللی و پیشکسوت فوتبال کشور و با حضور مدیر بهزیستی مشهد، رئیس مرکز صدف و جمعی از خیران نیک‌اندیش در زمین چمن این مرکز برگزار شد.

پس از این مسابقه دوستانه که با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید کودکان مرکز صدف به منظور قدردانی از زحمات محسن ترکی، جشن تولدی برای این داور پیشکسوت برگزار کردند و تولد 50 سالگی‌اش را به وی تبریک گفتند.

محسن ترکی زاده 20 تیر 1352 در بشرویه است، او داوری را به همراه دوستان خود حسن کامرانی‌فر، رضا سخندان و محسن قهرمانی شروع کرد و از سال 2003 در لیست بین‌المللی قرار گرفت.

عمده شهرت ترکی به علت 7 بار قضاوت شهرآورد تهران بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از 14 سال حضور داوران خارجی است.

وی در تاریخ 14 دی ماه سال 1395 از دنیای داوری خداحافظی کرد و پس از آن به عنوان کارشناس داوری در عرصه فوتبال فعالیت داشت و در کنار آن به عنوان سفیر و حامی کودکان کار فعالیت دارد.

از 24 تا 30 تیر ماه با عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده و در این هفته برنامه‌های متعددی از سوی بهزیستی مشهد و با شعار (برای مردم، برای به زیستن) اجرا می‌شود.
https://jahannews.com/vdcbwfbwsrhba0p.uiur.html
jahannews.com/vdcbwfbwsrhba0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *