دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۷

دستگیری عاملان ناهنجاری در منطقه گلسار رشت/ ماجرای کشف حجاب چه بود؟

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 843541
۴ نفر از عاملان ناهنجاری و حرکات نامتعارف در منطقه گلسار رشت که تصاویر این اقدام آنها در فضای مجازی منتشر شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری عاملان ناهنجاری در گلسار رشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، براساس اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، در پی انتشار تصاویری از 4 دختر که با وضعیت نابهنجار در منطقه گلسار شهر رشت اقدام به حرکات نامتعارف، ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت شئون اسلامی کرده و تصاویر آنها در فضای مجازی با مضمون کشف حجاب سازمان‌یافته منتشر شده بود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

برپایه این گزارش با اقدامات پلیسی و فنی صورت گرفته در کمتر از 48 ساعت متهمان این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

بنا بر این گزارش، عاملان ناهنجاری با ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات خود عنوان کردند که ماجرای کشف حجاب سازمان‌یافته از اساس کذب است و قصد شرکت در یک مراسم جشن تولد را داشته که در زمان ثبت تصاویر از خود در خیابان، فردی ناشناس از داخل منزلش اقدام به فیلمبرداری از حرکات آنها و انتشار آن در فضای مجازی کرده است.

لازم به ذکر است، افراد دستگیر شده که نوجوان هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و اقدامات لازم برای دستگیری عامل انتشار تصاویر نیز در حال انجام است.
https://jahannews.com/vdcc01q4s2bq0p8.ala2.html
jahannews.com/vdcc01q4s2bq0p8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این ها که نوجوان نیستند
Iran, Islamic Republic of
تا نوجوان رو چی تعریف کنیم!
اهل کرج
Iran, Islamic Republic of
اینها نوجوان نیستند. گافیه به دستاشون تو عکس نگاه کنید.
Iran, Islamic Republic of
عکس آرشیوی هست
Iran, Islamic Republic of
دزدها رو هم با این سرعت دستگیر میکنید؟
Iran, Islamic Republic of
دزد بیت المال، اول اعتقادش به قبر و قیامت و عالم غیب از بین رفته که دست به دزدی میزنه
تقویت شهوت و فساد اخلاقی در جامعه، رابطه مستقیم با دزدی و قتل و آدمکشی داره و نمونه اش را در آمریکا و کشورهای غربی به وضوح می بینیم
Iran, Islamic Republic of
باید با اینها برخورد قاطع شود تا سبب آلودگی شهر نشوند.