دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱
جزئیات مولدسازی املاک مازاد؛

ملک بابک زنجانی هم مولدسازی می‌شود

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب: 843457
رئیس سازمان خصوصی سازی جزئیات مولدسازی دارایی های مازاد دولت در استانها را تشریح کرد.
ملک بابک زنجانی هم مولدسازی می‌شود
به گزارش جهان نيوز، حسین قربان‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت در بورس کالا که در در وزارت اقتصاد برگزار شد، اظهار داشت‌: شناسنامه همه دارایی‌ها در سامانه مولدسازی دارایی‌ها اعلام شده است، پروژه‌های ستاره‌دار، نحوه مصارف و منافع نیز در آن ذکر شده و منابع حاصل از مولدسازی صرف اتمام پروژه‌های مهم استانی می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: در شهر تهران ۲۲ هکتار زمین موسوم به سپه‌شهر متعلق به بانک سپه از طریق خوداظهاری به سامانه مولدسازی اعلام شده است، که قابلیت اجرای ۷ هزار واحد مسکونی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین ۵۷ مورد پرونده ویژه، ۳۵۰۰ مورد دارایی دولت در این سامانه معرفی شده است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: در اولین اقدام محل برق منطقه‌ای خراسان به وسعت ۸ هزار متر به ارزش ۱,۷۳۰ میلیارد تومان در شهر مشهد مولدسازی خواهد شد.

قربان‌زاده اظهار داشت: در سامانه مولدسازی هر یک از پروژه‌ها با موقعیت مکانی، ارزش ملک و جزئیات کاربری آن و همچنین نحوه مولدسازی ذکر شده و متقاضیان می‌توانند املاک مازاد دولت را در سامانه مولدسازی مشاهده کنند که این املاک از طریق بورس کالا به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی تأکید کرد: در مولدسازی دارایی‌ها در واگذاری به صورت خام‌فروشی عمل نمی‌کنیم بلکه با حداکثر ارزش افزوده اموال دولت را مولدسازی می‌کنیم.

قربانزاده تصریح کرد: یکی از اموال ارزشمند گود خیابان ایران‌زمین در شهرک غرب موسوم به ملک بابک زنجانی است که سال‌هاست رها شده است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: قرار است منابع حاصل مولدسازی صرف پروژه‌های عمرانی شود و هزینه‌های جاری دولت نخواهد شد.‌

قربان‌زاده ادامه داد: درآمد مولدسازی املاک مازاد در استان فارس صرف اتمام آزادراه شیراز - اصفهان خواهد شد یا در گیلان ملک مازاد دانشگاه علوم پزشکی در قبال تکمیل بیمارستان پورسینای آن استان واگذار خواهد شد.

وی افزود: همچنین ملک هفت هکتاری مجموعه تفریحی شهید گرکانی متعلق به وزارت اقتصاد در شمال شرق تهران مولدسازی خواهد شد و اولین صندوق مولدسازی املاک از طریق آن راه‌اندازی خواهد شد.
https://jahannews.com/vdciwpavyt1a552.cbct.html
jahannews.com/vdciwpavyt1a552.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رها
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه اموال راکد (لطفا فقط راکد) مولد سازی میشه اما وقتی میبینم مدرسه دبیرستان بنده شده غیرانتفاعی ابتدایی از مولد سازی میترسم