دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

عوارض جدید آزادراه تهران ـ شمال تکذیب شد

يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 843185
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران ـ شمال با تکذیب گمانه‌زنی‌ها در خصوص نرخ عوارض منطقه ۲ آزادراه گفت: هنوز نرخی از سوی وزارت راه و شهرسازی به ما ابلاغ نشده است.
عوارض جدید آزادراه تهران ـ شمال تکذیب شد
به گزارش جهان نيوز، سعید شهسواری مدیرعامل شرکت آزادراه تهران ـ شمال در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص نرخ عوارض منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال، اظهار کرد: منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال از روز گذشته زیربار ترافیک رفت و هنوز نرخ عوارض این منطقه از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ نشده است.

وی با بیان این‌که گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها در رابطه با نرخ پیشنهادی عوارض منطقه 2 آزادراه کذب است، افزود:‌ در صورت ابلاغ وزارت راه و شهرسازی، نرخ جدید عوارض منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال اعلام و اعمال می‌شود.

وی با بیان این‌که "در زمان حاضر عوارض عبور از منطقه آزادراه تهران ـ شمال در روزهای عادی و تعطیل به‌ترتیب 38 و 50 هزار تومان است"، اضافه کرد: عوارض عبور از منطقه 4 آزادراه در روزهای عادی و تعطیل 12 هزار و 500 تومان است.

مدیرعامل آزادراه تهران ـ شمال یادآور شد: عوارض عبور خودروها از تونل البرز نیز در روزهای عادی و تعطیل به‌ترتیب 30 هزار و 50 هزار تومان است.
https://jahannews.com/vdcg7w97nak9tq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7w97nak9tq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بابا ارزون تر حساب كنيد مشتري بشيم !!!
و الا از همان جاده قديم مي رويم .