پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

حماس: امنیت تل‌آویو در گرو امنیت جنین است

شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب: 843088
یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین، به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که اگر نظامیان این رژیم، امنیت جنین را بر هم بزنند، تل‌آویو هم رنگ امنیت را نخواهد دید.
حماس: امنیت تل‌آویو در گرو امنیت جنین است
به گزارش جهان نيوز، مشیر المصری از رهبران جنبش حماس در همایشی که به مناسبت شانزدهمین سالگرد تأسیس جنبش «الاحرار» فلسطین برگزار شد، تأکید کرد که گروههای مقاومت موفق شده‌اند قدرت خود را به دشمن صهیونیستی دیکته کنند.

خبرگزاری صفا به نقل از المصری گزارش داد، الاحرار از دل مشکلات ملت فلسطین سربرآورد تا نشان دهد که باید بر روی مبارزه مسلحانه تکیه کرد، نه سازش، شکست و تن دادن به خواسته‌های رژیم موقت صهیونیستی.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت از نظر گستره جغرافیایی در حال گسترش است، ادامه داد: تاکتیکهای نظامی مقاومت در مبارزه با اسرائیل در حال رشد است و جنگهای جنین نشانگر میزان آمادگی نیروهای مقاومت است که در جریان آن، دشمن مجبور شد بدون تحقق اهداف خود، عقب‌نشینی کند.

 یورش اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینی جِنین در بامداد دوشنبه (۱۲  خرداد) این نظریه را ثابت کرد که تل‌آویو برای فرار از ناامنی‌های گسترده، مقابله با قدرت روبه‌رشد مقاومت و نشان دادن توانمندی‌های ادعایی خود، چاره‌ای بهتر از جنگ نمی‌بیند. 

فرار رژیم صهیونیستی از جنگ به سوی جنگ، ماه‌هاست که به راهبرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» تبدیل شده؛ کابینه‌ای که با بحران زاده شد و در ادامه تنها کارکردش بحران‌آفرینی بود. انتقال تل‌آویو از درگیری داخلی به سوی تهدیدات خارجی نشان می‌دهد که رژیم اشغالگر روی مدار ناامنی قرار گرفته و توان بازگشت به نقطه‌ی ثبات جزئی را هم ندارد.

این رهبر حماس با تأکید بر اینکه مقاومت امروز در برابر دشمن پیروز است و این دشمن نتوانست طرحهای خود را پیاده کند، تصریح کرد: مقاومت امروز در همه میادین، متحد است و جنگهای متعددی را در غزه، قدس، کرانه باختری و جنوب لبنان انجام داده است. 

المصری با اشاره به اینکه ملت و مقاومت فلسطین، مسجدالاقصی را تنها نخواهند گذاشت، خاطر نشان کرد: اجازه نخواهیم داد کرانه باختری، قدس، جنین یا نابلس به تنهایی مورد حمله دشمن قرار گیرند؛ زیرا سرزمین ما برای صهیونیستها حرام است.

وی به رژیم صهیونیستی نیز پیام هشدارآمیزی داد و گفت: جنایات صهیونیستها نمی‌تواند برای دشمن امنیت بیاورد، بلکه منطقه را به سمت انفجار سوق خواهد داد. امنیت اسرائیل در گرو، امنیت ملت ماست. امنیت تل ‌آویو در گرو امنیت جنین است و تا زمانی که ملت ما امنیت نداشته باشند، دشمن هم رنگ امنیت را نخواهد دید.

تجاوز گسترده و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به شهر جنین علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در این شهر، به اسارت ۱۲۰ فلسطینی، شهادت ۱۲ نفر و جراحت بیش از ۱۴۰ تن دیگر منجر شد.

نیروهای مقاومت نیز موفق شدند شمار زیادی از خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را نابود کردند و به اعتراف این رژیم، یک نظامی اسرائیلی در جریان این حمله کشته شد و نیروهای مقاومت موفق شدند دست‌کم پنج کوادکوپتر این رژیم را سرنگون کنند.
https://jahannews.com/vdcivpavvt1a5u2.cbct.html
jahannews.com/vdcivpavvt1a5u2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *