شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

تلألو خورشید/ «مهمونی ده کیلومتری»؛ وعده‌گاه عاشقی

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 842842
در خجسته عید شیعه و ریزش آبشارگون رحمت حق بر ساکنان زمین ، با حضور در مهمونی ده کیلومتری غدیر، در تجدید بیعت با ولی خدا همراه می شویم تا از میدان امام حسین(ع) به آزادی دلها از قفس نفس برسیم.
«مهمونی ده کیلومتری»؛ وعده‌گاه عاشقی
به گزارش جهان نيوز به نقل از سراج24، همزمان با خجسته سالروز بزرگترین عید شیعه و واقعه پرمعنای غدیر، دلهای عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت دوباره به یاد طنین صدای پیامبر رحمت(ص) که ندای من کنت مولاه را سر داد، به عشق علی بن ابی طالب گام های راسخ و استوار را در راه عاشقانه ولایت نهاده و در مسیر «مهمونی ده کیلومتری» که بال های فرشتگان پذیرای قدوم شان گسترده است، گذاشته و فریاد مستانه « فهذا علی مولاه» را سر می‌دهند.

مسیر جشن ده کیلومتری غدیر راهی است برای از بند تن های دنیایی رهیدن و به سرانجام عاشقی و وصال معبود رسیدن؛ گام نهادن در این مسیر عاشقی و دل دادگی، ترنم باران رحمت را به ارمغان آورده و شبنم های عشق به ولایت امیرالمومنین را بر گونه‌های مردان و زنان و عشاق العلی به نرمی می‌غلطاند تا چکیدن قطرات رحمت الهی در مسیر عاشقی «غدیر» را ترسیم نماید. 

وعده گاه عاشقان ولی؛ از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی؛ منتظر قدوم بهاری تان در ترنم عشق و طرب هستیم. عاشقان وقت وصال آمده است بسم الله ...
 
https://jahannews.com/vdcfj0dc0w6djca.igiw.html
jahannews.com/vdcfj0dc0w6djca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *