يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۵

واکنش عضو دفتر رهبری به ادعای میرسلیم

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 842839
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی ادعای اهانت به رهبری در جریان مناظره میرسلیم با رشیدی کوچی در صدا و سیما را سخنی نسنجیده و ناصواب دانست.
واکنش عضو دفتر رهبری به ادعای میرسلیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب نوشت؛ آنچه در نامه اخیر دفتر آقای مهندس میرسلیم، به صداوسیما «اهانت به رهبری» تلقی شده سخنی نسنجیده و ناصواب است.

پیش‌تر دفتر میرسلیم در نامه‌ای به صداوسیما، انتقاد رشیدی کوچی از بی‌کیفیت بودن برخی خودروهای داخلی با الفاظی خاص را برابر با «توهین به رهبر انقلاب» عنوان کرده بود!
https://jahannews.com/vdcbf5bw9rhbawp.uiur.html
jahannews.com/vdcbf5bw9rhbawp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که به وضعیت و کیفیت خودرو اعتراض کردند حضرت اقا بودند
Iran, Islamic Republic of
باید میر سلیم را کنار گذاشت?!1
United States
اینکه میخواهیم خودروها محکم و ایمن تولید شوند آیا توقع زیادی است؟
United States
مصداق بارز این خودروهای بی کیفیت آیات ١ تا ٤ سوره مبارکه مُطَفِّفِین است، که خداوند با لحنی شدید و تهدید آمیز می فرمایند: وَیْلٌ لِلْمُطَفِّفِینَ ﴿١﴾ الَّذِینَ إِذَا اکْتَالُوا عَلَى النَّاسِ یَسْتَوْفُونَ ﴿٢﴾ وَإِذَا کَالُوهُمْ أَوْ وَزَنُوهُمْ یُخْسِرُونَ ﴿٣﴾ أَلا یَظُنُّ أُولَئِکَ أَنَّهُمْ مَبْعُوثُونَ ﴿٤﴾
وای بر کم‌فروشان! آنها که به هنگام خرید، حق خود را به‌طور کامل می‌گیرند، و به هنگام فروش از کیل و وزن کم می‌گذارند، آیا آنها گمان نمی‌کنند که در روز عظیمی برانگیخته خواهند شد، روز رستاخیز در دادگاه عدل خدا...»وای بر حال گران‌فروشان یا کم‌فروشان
Iran, Islamic Republic of
مبرسلیم جز هزینه چیز دیگری نیست