پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

کشته شدن ۳ نفر در حمله انتحاری در پاکستان

پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 842825
حمله انتحاری به یک ایست بازرسی در شمال غربی پاکستان به مرگ 3 نظامی و زخمی شدن 10 غیرنظامی منجر شد.
کشته شدن ۳ نفر در حمله انتحاری در پاکستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در ادامه حملات تروریستی در پاکستان، چند نظامی و غیر نظامی  طی یک حمله انتحاری کشته و مجروح شدند.

به گزارش شبکه خبری «سما تی وی» در حمله انتحاری روز چهارشنبه نزدیک یک ایست بازرسی در «وزیرستان شمالی» در استان «خیبر پختونخوا» واقع در شمال غربی پاکستان ، دستکم سه نظامی کشته شده و ۱۰ غیر نظامی مجروح شدند.

پاکستان عمدتا در استان‌های خیبر پختونخوا، بلوچستان  و  استان «سند» با عملیات تروریستی مواجه می‌شود.

اخیرا نیز یک مقام دولتی پاکستان اعلام کرد، در حمله یک عامل انتحاری در جنوب غرب پاکستان دستکم یک مامور پلیس کشته و پنج نفر زخمی شدند. «بشیر احمد»، مقام دولتی پاکستان گفت، عامل انتحاری زن به یک کاروان نیروهای شبه‌نظامی یگان مرزبانی پاکستان در شهر «تربت» استان بلوچستان حمله کرد.

ارتش پاکستان اعلام کرد که عامل انتحاری خود را در نزدیکی پاسگاه منفجر کرد. همزمان عملیات جست‌وجو در منطقه برای دستگیری تروریست‌های عامل این حمله آغاز شده است.

ارتش پاکستان اعلام کرده که در عملیات ضد تروریستی در سال جاری در مجموع ۱۴۰ پرسنل امنیتی کشته و ۱۳۰ زخمی شده‌اند.

این کشور اخیراً صحنه ناآرامی‌های سیاسی بوده است. به دنبال دستگیری «عمران خان» نخست‌ وزیر سابق، اعتراضات شدیدی در چندین شهر پاکستان به راه افتاد و خشونت‌های این اعتراضات به مرگ چندین نفر و جراحت صدها نفر انجامید و دادگاه عالی پاکستان دستور آزادی عمران خان با قرار وثیقه را صادر کرد.
https://jahannews.com/vdcgxx97nak9t74.rpra.html
jahannews.com/vdcgxx97nak9t74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *