چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

قاسم‌پور: با ایده‌آل‌ترین فرم آمادگی در مسابقات جهانی شرکت می‌کنم/ زودتر از پیش‌بینی تمرین را شروع خواهم کرد

سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 842594
دارنده دو نشان طلای وزن ۹۲ کیلوگرم جهان تأکید کرد، کار درمانش زودتر و بهتر از پیش‌بینی قبلی پیش می‌رود و به‌زودی روی تشک حاضر خواهد شد.
قاسم‌پور: زودتر از پیش‌بینی تمرین را شروع می‌کنم
به گزارش جهان نيوز، کامران قاسم‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در مورد آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش اظهار داشت: خدا را شکر شرایطم روز به روز بهتر می‌شود، کارهای درمانی‌ام خیلی خوب انجام شده است و زودتر از آنچه دکترها پیش‌بینی کرده بودند، براساس معاینات و تست‌های پزشکی، به کشتی برمی‌گردم و تمرین را شروع خواهم کرد.

وی شرایطش را از هر لحاظ مناسب دانست و ادامه داد: هم از نظر روحی و هم بدنی شرایط خیلی خوبی دارم. این برای اولین بار نبود که آسیب می‌دیدم، قبلاً هم در مسابقات مختلف با آسیب‌دیدگی‌های متفاوت از جمله رباط و مینیسک پاره حضور داشتم و با همین وضعیت هم در رقابت‌های داخلی و هم در مسابقات خارجی از جمله امیدهای جهان و رقابت‌های سنگین شرکت کردم و توانستم نتیجه خوب بگیرم.

قهرمان جهان در سال‌های 2021 و 2022 تأکید کرد: هر جوری که باشد تمام تلاشم را خواهم کرد که با بهترین شرایط آمادگی، در بهترین فرم و ایده‌آل‌ترین وضعیتم مثل سال‌های گذشته در مسابقات جهانی شرکت کنم. در خودم هم این را می‌بینم که از پس این مصدومیت هم برمی‌آیم. به خواست خدا حتماً هر طوری که شده به مسابقات خواهم رسید.

کشتی‌گیر جویباری که امسال برای سومین سال متوالی در مسابقات جهانی شرکت می‌کند و طی دو سال اخیر کوربانوف روس و کاکس آمریکایی را در فینال جهانی شکست داده است، خاطر نشان کرد: مردم در این مدت خیلی به من محبت داشتند. قطعاً با دعای خیر آنها حتی بهتر و مصمم‌تر از سال‌های گذشته روی تشک خواهم رفت تا نتیجه تلاشم را بگیرم.

کامران قاسم‌پور با اشاره به اخبار ضد و نقیضی که بلافاصله بعد از آسیب‌دیدگی‌اش از اردوی تیم ملی مخابره شد، نیز به تسنیم گفت: در حالی که هنوز MRI نداده بودم و پزشک وضعیتم را بررسی نکرده بود، برخی رسانه‌ها نوشتند کامران قاسم‌پور به مسابقات جهانی نمی‌رسد، در حالی که آسیب‌دیدگی برای هر ورزشکار حرفه‌ای پیش می‌آید و جزئی از آن است. من قبلاً هم چنین شرایطی را تجربه کردم، آسیب‌دیدگی‌های جدی داشتم که خیلی هم سخت بود، ولی توانستم آنها را پشت سر بگذارم.

دارنده دو مدال طلای جهانی در خاتمه تصریح کرد: شرایطم خیلی بهتر شده است. با توجه به زمانی که تا مسابقات جهانی داریم، آسیب‌دیدگی‌ام بهبود پیدا خواهد کرد و زمان کافی برای انجام تمرینات جهانی را خواهم داشت. تا امروز که همه چیز برایم خیلی بهتر و زودتر از چیزی که در مورد دوره درمانم پیش‌بینی شده بود، پیش رفته است. به‌زودی هم روی تشک خواهم رفت. از همه مردمی که نگران حالم بودند، حمایتم کردند و در هر شرایطی همیشه پشت ما بوده‌اند، ممنونم و امیدوارم که جواب محبت‌شان را بدهم.
https://jahannews.com/vdcjh8eoxuqexiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjh8eoxuqexiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *