چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

واردات خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی در قالب مسافری/ مشکلی برای ترخیص وجود ندارد

شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 842234
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی ابهامات در مورد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی در بندر بوشهر گفت: خودروهای مذکور طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارند.
واردات خودروهای لوکس ملی‌پوشان درقالب مسافری
به گزارش جهان نيوز، ضیغمی سرپرست سازمان توسعه تجارت در گفتگو با تسنیم، در پاسخ به سؤالی در مورد ابهامات مربوط به ترخیص خودروهای لوکس بازیکنان تیم ملی گفت: هم‌اکنون تعدادی از این خودروها در انبارهای بندر بوشهر قرار دارند و طبق مصوبه‌ای که هیئت دولت در این خصوص ابلاغ کرده است مشکلی برای ترخیص خودروهای مذکور وجود ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مصوبه هیئت دولت مجوز ورود یک خودرو به بازیکنان تیم ملی حاضر در مسابقات جام جهانی صادر شده است و در این مورد بخصوص  نیازی به بررسی منشأ ارز وجود ندارد.

به‌گفته ضیغمی ازآن‌جا که واردات خودروهای مذکور در قالب رویه مسافری صورت خواهد گرفت از جانب ثبت سفارش و همچنین تعیین منشأ ارز مشکلی برای این خودروها ایجاد نشده است و در آینده نزدیک خودروهای مذکور از طریق گمرک ترخیص خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcaeunay49nyu1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeunay49nyu1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *