شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

وام ۸۰۰ میلیون تومانی خرید مسکن ابلاغ شد/ امکان بازپرداخت اقساط به روش پلکانی

چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 842075
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک مسکن، افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید واحد مسکونی از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و سقف تسهیلات جعاله تعمیر مسکن را برای اجرا ابلاغ کرد.
وام ۸۰۰ میلیون تومانی خرید مسکن ابلاغ شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بانک مرکزی ضمن ابلاغ افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید واحد مسکونی از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و سقف تسهیلات جعاله تعمیر مسکن به بانک مسکن، تأکید کرده که امکان بازپرداخت اقساط تسهیلات مزبور به روش پلکانی برای متقاضیان فراهم شود.

در متن این بخشنامه آمده: در یکهزار و سیصد و شصت و یکمین جلسه 30 خرداد ماه سال جاری شورای پول و اعتبار مطرح و مقرر شد:

الف: به منظور افزایش پوشش هزینه‌های خرید مسکن، سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به شرح جدول زیر افزایش یابد.


ب: سقف تسهیلات جعاله مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، متناسب با تغییرات هزینه‌های ساخت طی سال‌های 1400 و 1401 تا مبلغ 1600 میلیون ریال افزایش یابد.

ضمناً، به منظور مساعدت با متقاضیان لازم است امکان بازپرداخت اقساط تسهیلات مزبور به روش پلکانی حسب درخواست متقاضی فراهم شود. براین اساس، مراتب به نحو مقتضی به واحدهای اجرائی ذی‌ربط ابلاغ شود.‏‏‏‏
https://jahannews.com/vdcd5x0jkyt0oz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5x0jkyt0oz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عرفان
Iran, Islamic Republic of
احتمالا فقط دوستانی که فیش صد میلیونیشون لو رفت بتونن از این تسهیلات استفاده کنند...