دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴
وزیر امور خارجه بلژیک:

زاکانی هر وقت اراده کند، می‌تواند به بلژیک سفر کند

چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 842031
در پی جنجال‌ها نسبت به حضور شهردار تهران در بروکسل برای شرکت در چهاردهمین اجلاس عمومی متروپلیس و به چالش کشیدن وزیر امور خارجه این کشور توسط عده‌ای تحریم‌طلب، وی به صراحت از حضور شهردار تهران در بلژیک دفاع کرد.
زاکانی هر وقت اراده کند، می‌تواند به بلژیک سفر کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شهر، همزمان با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران در چهاردهمین اجلاس متروپلیس و موفقیت در توسعه دیپلماسی شهری، تعداد محدودی  در بلژیک سعی در به حاشیه کشاندن حضور وی در این کشور شدند. حواشی و جنجال‌ها به این جا ختم نشد و پس از پایان اجلاس و بازگشت زاکانی به تهران نیز برخی رسانه های تحریم طلب دولت بلژیک را به دلیل صدور ویزا برای شهردار تهران به چالش کشیدند. 

در واکنش به تمامی این تحرکات، حاجا لحبیب وزیر امور خارجه بلژیک به صراحت از رفتار قانونی خود دفاع کرد.

وی روز دوشنبه پنجم تیر در جلسه کمیته روابط خارجی پارلمان بلژیک گفت: «اگر همان شهردار دوباره به بروکسل بیاید، دوباره روادید برای او صادر می‌کنم. من نمی‌توانم چیزی را در این مورد تغییر دهم.»
https://jahannews.com/vdcfm0dcyw6djxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfm0dcyw6djxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بعضی وقتها بعضی اروپایی ها خیلی قانون مدار می شوند و مطابق قانون نمی توانند مانع چیزی شوند!!!!
Iran, Islamic Republic of
کسی که در جایگاه مهم خدمت رسانی است نباید از آدم های حاشیه دار و حاشیه ساز بیمی داشته باشه . با قدرت کار کنه و خدمت بده به مردم
Iran, Islamic Republic of
نه به غرب سفر کنید ونه به غرب فحاشی نمایید.
براتعلی آب برین
Iran, Islamic Republic of
دکتر علیرضا زاکانی از جنس و از رهپویان شهید مظلوم بهشتی .شهید باهنر شهید مفتح شهید متوسلیان شهید همت شهید سلیمانی وهمه شهدا است خداوندا خودت این عزیز را از شر دشمنانش حفظ کن