جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱

طلافروش حامل سلاح جنگی دستگیر شد

يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 841728
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با بیان اینکه پلیس با حمل کنندگان سلاح غیر مجاز به هیچ وجه مماشات نخواهد کرد، گفت: در این راستا با تلاش های پلیس امنیت شهرستان متصدی یک واحد طلا فروشی که اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
طلافروش حامل سلاح جنگی دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس،امروز در گفت‌وگو با خبرنگار چهارباغ، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان چهارباغ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز توسط متصدی یک واحد طلا فروشی در سطح شهرستان چهارباغ مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های میدانی و احراز صحت اطلاعات، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه وارد عمل شده و حمل کننده سلاح غیرمجاز را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چهارباغ با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی به همراه تعدادی فشنگ از مخفیگاه متهم، گفت: پلیس به هیچ وجه با حمل کنندگان سلاح که باعث ایجاد ناامنی در سطح شهر شوند، مماشات نخواهد کرد.

چراغی در پایان با اشاره به نقش اخبار مردمی در کسب توفیقات پلیس، اضافه کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز است.
 
https://jahannews.com/vdchizn6623nkqd.tft2.html
jahannews.com/vdchizn6623nkqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا از بیکاری ودر امد کمی که داشته دست به این کار زده !!!!!!خخخخ