سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

چه افرادی در پناه خداوند خواهند بود؟

يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 841727
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه خداوند سه گروه را زیر سایه و پناه خود قرار می‌دهد، گفت: یکی از آن گروه‌ها، افرادی هستتند که به دیگران خدمت می‌کنند.
چه افرادی در پناه خداوند خواهند بود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در جمع یاوران حجاج منطقه چهار مکه مکرمه ضمن قدردانی از زحماتی که آنها برای زائران ضیوف‌الرحمان متحمل می‌شوند، گفت: مسئولیتی که شما برعهده گرفته‌اید در طول تاریخ توسط انسان‌های بزرگی به سرانجام رسیده و نزد خدا اجر و ثواب مضاعفی داشته است.

وی با بیان اینکه مساعدت و همراهی یاوران حجاج برای همیشه در ذهن زائران باقی خواهد ماند، ادامه داد: خدای بزرگ را شاکر باشید که این عنایت را به شما داشته است که هم حج به جای بیاورید و هم به زائران خدمت کنید که این عمل در درگاه الهی پاداش ویژه‌ای خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نقش یاوران حجاج در ایام تشریق را پررنگ دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سنی زائران ایرانی امسال، یاوران حجاج باید با روحیه بالا با آنها تعامل و همکاری کمک کنند تا اعمالشان را بدون مشکل انجام دهند.
سرپرست حجاج ایرانی ادامه داد: پیامبر گرامی(ص) فرمودند کسانی که در این دنیا به بندگان خدا و زائران بیت الله الحرام خدمت و یاری کنند، باری‌تعالی آنان را جزو خادمان بهشت قرار خواهد داد.

وی انجام امور خیر را یک امر فطری و در ذات انسان‌ها دانست و ادامه داد: ایرانی‌ها در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند. از بین شما افرادی هستند که وقتی به ایران هم برمی‌گردند فعالیت‌های خیرخواهانه خود را ادامه می‌دهند و خدمت به هم نوع را وظیفه خود می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این که خداوند سه گروه را زیر سایه و پناه خود قرار خواهد داد، در مورد این سه گروه گفت: اولین گروه کسانی هستند که زمینه ایجاد شغل را برای دیگران فراهم می‌کنند. دومین گروه کسانی هستند که به انسان‌ها خدمت می‌کنند و سومین گروه هم افرادی هستند که اسرار و آبروی دیگران را حفظ می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب خاطرنشان کرد: ثمره خدمات شما در ایام حج یادگاری است که با خود به ایرانی خواهید برد و ان‌شاءالله بازهم در امور خیر و خدمت به مردم کشورمان مشارکت خواهید کرد.
https://jahannews.com/vdcgxq97uak9tu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxq97uak9tu4.rpra.html
برچسب ها: خداوند حج زیارت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *