يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بزرگترین پرچم «المپیک» در ایران به اهتزاز درآمد

يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 841681
همزمان با گرامیداشت روز جهانی المپیک، بزرگترین پرچم این رویداد با حضور جمعی از مسئولین و ورزشکاران در محل کمیته ملی المپیک به اهتزاز درآمد.
بزرگترین پرچم «المپیک» در ایران به اهتزاز درآمد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مراسم اهتزاز بزرگترین پرچم پنج حلقه امروز یکشنبه در محل کمیته ملی المپیک و با حضور محمود خسروی وفا و مناف هاشمی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همراه با برخی چهره های ورزشی برگزار شد.
 
این مراسم به مناسبت ۲۳ ژوئن روز جهانی المپیک در برنامه کمیته ملی المپیک قرار گرفت و طی آن پرچمی منقش به پنج حلقه معروف المپیک به اهتزار در آمد.


جواد فروغی مدال آوری طلایی ایران در مسابقات تیراندازی بازی های المپیک توکیو که به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو هم انتخاب شده است همراه با هانیه رستمیان دیگر ملی پوش این رشته از شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

علی پاکدامن که اخیرا قهرمانی شمشیربازی اسلحه سابر آسیا را از آن خود کرد و فرزانه فصیحی ملی پوش دوومیدانی هم نیز دراین مراسم حضور داشتند.
 


https://jahannews.com/vdcfcydcyw6djva.igiw.html
jahannews.com/vdcfcydcyw6djva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *