يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
وزیر کار:

دولت سیزدهم در ایجاد اشتغال صادق‌الوعد است

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 841388
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت وعده کرده بود که در سال گذشته یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کند که این وعده محقق شد و امسال نیز بنا بر این است که یک میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد شود.
دولت سیزدهم در ایجاد اشتغال صادق‌الوعد است
به گزارش جهان نيوز، سید صولت مرتضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دولت سیزدهم دولت صادق‌الوعد است و بنا نداریم خلاف این رفتار کنیم و اگر وعده‌ای هم داده شده تمام تلاش برای محقق‌شدن آن است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید از بیمارستان هاجر شهرکرد در سفر قبل به این استان، خاطرنشان کرد: پس از آن با سفر وزیر بهداشت بخش الحاقی این بیمارستان فعال شد.

وی بیان کرد: دولت وعده کرده بود که در سال گذشته یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کند که این وعده محقق شد و از مرز یک میلیون گذشت و امسال نیز بنا بر این است که یک میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

مرتضوی تصریح کرد: مردم برای راستی‌آزمایی می‌توانند با مراجعه به سامانه رصد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشتغال ایجاد شده را مشاهده کنند‌.

وی ادامه داد: همچنین با مشاهده آمار بیمه اجباری، آمار اشتغال در سطح روستا، بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌های اشتغال ایجاد شده قابل راستی‌آزمایی است.

مرتضوی گفت: دولت در حوزه مسکن گام‌های بلندی برداشته است و استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های پیش‌رو در حوزه مسکن و اشتغال در سطح کشور است.

لازم به ذکر است این دومین سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به استان چهارمحال و بختیاری است.
https://jahannews.com/vdcjoveoouqextz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoveoouqextz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *