کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کار:

دولت سیزدهم در ایجاد اشتغال صادق‌الوعد است

31 خرداد 1402 ساعت 21:57

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت وعده کرده بود که در سال گذشته یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کند که این وعده محقق شد و امسال نیز بنا بر این است که یک میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد شود.


به گزارش جهان نیوز، سید صولت مرتضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: دولت سیزدهم دولت صادق‌الوعد است و بنا نداریم خلاف این رفتار کنیم و اگر وعده‌ای هم داده شده تمام تلاش برای محقق‌شدن آن است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید از بیمارستان هاجر شهرکرد در سفر قبل به این استان، خاطرنشان کرد: پس از آن با سفر وزیر بهداشت بخش الحاقی این بیمارستان فعال شد.

وی بیان کرد: دولت وعده کرده بود که در سال گذشته یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کند که این وعده محقق شد و از مرز یک میلیون گذشت و امسال نیز بنا بر این است که یک میلیون فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

مرتضوی تصریح کرد: مردم برای راستی‌آزمایی می‌توانند با مراجعه به سامانه رصد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشتغال ایجاد شده را مشاهده کنند‌.

وی ادامه داد: همچنین با مشاهده آمار بیمه اجباری، آمار اشتغال در سطح روستا، بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌های اشتغال ایجاد شده قابل راستی‌آزمایی است.

مرتضوی گفت: دولت در حوزه مسکن گام‌های بلندی برداشته است و استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های پیش‌رو در حوزه مسکن و اشتغال در سطح کشور است.

لازم به ذکر است این دومین سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ به استان چهارمحال و بختیاری است.


کد مطلب: 841388

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/841388/دولت-سیزدهم-ایجاد-اشتغال-صادق-الوعد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com