سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۹

آیا تروریست‌های منافقین به ایران مسترد خواهند شد؟

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 841340
محمد دهقان گفت: بخش بزرگی از منافقین در کشور مرتکب جنایت شده اند و آن‌ها ۱۷ هزار نفر را کشته اند و باید علیه این‌ها در گذشته حکم صادر می‌شد.
آیا تروریست‌های منافقین به ایران مسترد خواهند شد؟
به گزارش جهان نيوز، معاونت حقوقی رئیس جمهور درباره بازگشت احتمالی افراد حاضر در گروهک تروریستی منافقین به کشور گفت: اقدامانی از طریق دستکاه‌های داخلی برای صدور حکم مقتضی علیه افرادی که مرتکب جنایت شده اند انجام شده است  اما متولی این امر وزارت اطلاعات و قوه قضاییه هستند.

وی گفت: ما نیز به عنوان معاونت حقوقی از رئیس جمهور تقاضا داشتیم و ایشان نیز دستور دادند که وزارت اطلاعات کار را پیگری کنند و. ما باید علیه این افراد که در داخل کشور مرتکب جنایت شده اند حکم صادر کنیم و این احکام را تقاضا شناسایی و اجرای آن را در خارج از کشور داشته باشیم.

وی گفت: این امر از طرف ما پیگیری‌هایی شده، اما متولی اصل آن قوه قضاییه است؛ که حکم علیه این‌ها صادر کند و بعد از آن برای شناسایی اجرا ما و وزارت امور خارجه با یکدیگر پیگیری کنیم.

او گفت: در این ۴۰ سال باید برای بازگشت افراد حاضر در گروه تروریستی منافقین به کشور کار‌هایی انجام می‌دادیم که متاسفانه غفلت شده است. منافقین بخش بزرگی از آن‌ها در کشور مرتکب جنایت شده اند ۱۷ هزار نفر را کشته اند و باید علیه این‌ها حکم صادر می‌شد. اما این امر تا به امروز به اندازه لازم کاری در جهت انجام آن نشده و در این زمینه کمی عقب ماندگی داریم.
https://jahannews.com/vdchkzn6v23nkxd.tft2.html
jahannews.com/vdchkzn6v23nkxd.tft2.html
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
اول اون زنیکه ..... را بیاورید تا بحساب بی شرفی اش رسیدگی شود
Iran, Islamic Republic of
این سگ های هار باید اعدام شوند ننگ بر منافقین کثیف
م م
Iran, Islamic Republic of
البته یادمان باشد که این مسئله فریب نباشد چرا که در زمان دولت احمد نژاد هم آلمان منافقین را دستگیر کرد و ایران درخواست عودت آنها را داد که نتها عملی نشد بلکه چند روز بعد آن منافقین آزاد شدند باید مراقب بود در دام آتها نیفتیم
Iran, Islamic Republic of
جالبه
از وقتی منافقین رو گرفتند، تعداد نظرات منفی و ضد انقلابی شدیدا کاهش یافته است.
Iran, Islamic Republic of
آره دقیقا.حتی نظرات حمایتی از دوم خردادی ها و اصلاح طالبان هم صفر شده
United States
نه قربانتان فقط ننه ی شیطان(مریم قجر) را بدهید بقیه اشغال ها پیشکش خودتان
United States
وظائف منافقین آلبانی نشین را مستقیم و غیر مستقیم برخی از نشریات و سایت های داخلی برعهده گرفته اند
Iran, Islamic Republic of
مریم قجر عضدانلو یا همان مریم رجوی که زن موسی خیابانی بود ، باید به ایران مسترد بشه و مثل موسی خیابانی و رجوی ملعون ، به درک واصل بشه
Iran, Islamic Republic of
بجه هايي که تو مرصاد بودند رو اگر خواستید اینها رو برگردونید ایران اول بگیرید چون جنایتی که اینها با مجروحین ایرانی انجام دادند رو یادمون نمیره