سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

همراهی۸۴ درصد مردم با قوانین عفاف و حجاب

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 841245
بر اساس نظرسنجی‌های جدید صورت‌گرفته در مجموعه‌های مختلف، حدود ۸۴ درصد از مردم کشور با قوانین عفاف و حجاب ابراز همراهی می‌کنند و از دولت مطالبه دارند.
همراهی۸۴ درصد مردم با قوانین عفاف و حجاب
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که "درباره لایحه عفاف و حجاب، سهم وزارت ارشاد چقدر تعیین شده است و چطور باید برنامه‌ریزی کند که این مشکل برطرف شود؟ " گفت: این لایحه، اساساً یک لایحه قضائی بود کما اینکه ما نیز در دولت مشارکت داشتیم. بنده و کمیسیون فرهنگی مجلس نظرمان این بود که بخش مستقلی برای حوزه فرهنگی در نظر بگیرند و این پیشنهاد را نیز به مجلس ارائه دادیم، اما بنا این بود که پیش‌بینی موارد خاصی در این لایحه صورت بگیرد و در لایحه پیشنهادی اعمال نشد.

وی با بیان اینکه توافق درباره تغییرات لایحه عفاف و حجاب در همان محدوده قضائی است و پیشنهاد و موارد جدید اضافه نشده است و استدلال معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری همان لایحه ارسالی قوه قضائیه با تغییرات اندک در بخش قضائی بود، افزود: با وجود این، اخیراً در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مصوبه بسیار خوبی مبنی بر تشکیل قرارگاه مشترکی بین دستگاه‌های فرهنگی کشور صورت گرفت و معتقدیم عفاف و حجاب مسئله اصلی کشور ما نیست، زیرا مردم عمیقاً به این مهم اعتقاد دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخیراً نظرسنجی‌های جدید صورت گرفته است و از دوستان خواستم عین این نظرسنجی‌ها را منتشر کنند، براساس این نظرسنجی‌ها که توسط مجموعه‌های مختلف انجام شده است، حدود ۸۴ درصد از مردم کشور به رعایت قوانین عفاف و حجاب ابراز همراهی می‌کنند و از دولت مطالبه دارند، بنابراین ما نمی‌توانیم به این موضوع بی‌اعتنا باشیم و در قرارگاه فرهنگی این مسئله را اساساً فرهنگی می‌دانیم.
https://jahannews.com/vdcba8bwsrhba5p.uiur.html
jahannews.com/vdcba8bwsrhba5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
یکباره بگو صد در صد .کنتور که نمی اندازد