سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

هدف گرفتن بالگرد صهیونیست‌ها در حمله به جنین

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 841181
در جریان حمله روز دوشنبه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در کرانه باختری، بالگرد صهیونیست‌ها هدف گلوله‌های مبارزان فلسطینی قرار گرفته است.
هدف گرفتن بالگرد صهیونیست‌ها در حمله به جنین
به گزارش جهان نيوز، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از تحولی جدید در درگیری امروز میان مبارزان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، در جریان حملات امروز صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، یک بالگرد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی هدف شلیک گلوله قرار گرفته و آسیب دیده است. 

گزارش‌ها حاکی از آن است که گلوله‌های شلیک شده به بخش انتهایی بالگرد اصابت کرده و باعث فرود اضطراری آن شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین خبر داد که در جریان عملیات روز دوشنبه در جنین، 7 خودروی نظامی این رژیم آسیب دیده و از کار افتاده‌اند.

 در پی یورش امروز (دوشنبه، ۱۹ ژوئن) نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین و زخمی شدن هفت نظامی صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت در جنین، این رژیم برای نخستین بار پس از گذشت ۲۰ سال، از نیروی هوایی برای بمباران این شهر در شمال کرانه باختری استفاده کرد. 

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی، امروز برای نخستین‌بار پس از انتفاضه دوم فلسطین، جنین را بمباران کردند. 

یک مقام مسئول نظامی رژیم اسرائیل نیز نوشت که یک بالگرد نظامی با هدف نجات نیروهای اسرائیلی تحت محاصره در جنین، وارد این عملیات شده است. 

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز با نظامیان صهیونیست در شهر جنین (شمال کرانه باختری) درگیر شدند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد نیروهای مقاومت موفق شده‌‌اند یک بمب  در مسیر خودروی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کنند و آن را از کار بیاندازند.

لحظاتی بعد، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند نظامیان این رژیم در کمین نیروهای مقاومت به دام افتاده‌اند و هفت نفر از آنها مجروح شدند. به همین دلیل بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به محل درگیری اعزام شدند. اما نیروهای مقاومت همزمان این بالگردها را هدف حمله قرار دادند.
https://jahannews.com/vdcaa6na649ny61.k5k4.html
jahannews.com/vdcaa6na649ny61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *