شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

کریمی: حضور لوپز در استقلال منتفی است

جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 840770
گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده ایرانی است و تا فردا معرفی خواهد شد.
کریمی: حضور لوپز در استقلال منتفی است
سیدحجت کریمی درباره نتیجه مذاکرات باشگاه استقلال با خوان رامون لوپز کارو گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اظهاراتی داشت که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*بعد از اینکه باشگاه استقلال با ساپینتو قطع همکاری کرد، یک سری از گزینه‌ها را بررسی کردیم که یکی از آن‌ها خوان رومن لوپز بود و وی روزمه‌اش را فرستاد و به ایران آمد. در این بین، اتفاقاتی نیز افتاد که نمی‌خواهم به آن‌ها اشاره کنم.

*جلسه‌ای را با لوپز برگزار کردیم و از امکانات باشگاه بازدید کرد، به یک سری از مسائل اشاره کرد که یکی از آن‌ها زیرساخت‌های باشگاه بود. لوپز گفت باشگاه زیرساخت‌هایی ندارد که به‌عنوان مربی حرفه‌ای بتوانم کار کنم. او به مسائل فنی هم اشاره کرد که برای ما جالب بود و جای خوشحالی دارد مربی خوبی به ایران بیاید و این موضوعات را بیان کند. او به کشورش بازگشت و سرمربیگری‌اش در تیم استقلال منتفی است.

*ساپینتو یکی از شاگردان لوپز بود و پس از اینکه دربی فینال جام حذفی را دید، مسائلی را بیان کرد که در آینده در این مورد نیز صحبت خواهیم کرد.

*تا فردا سرمربی فصل آینده را اعلام می‌کنیم. گزینه ما ایرانی خواهد بود و بین دو نفر انتخاب می‌شود.

*دلیل‌ برگزاری نشست خبری برای لوپز؟ خبرنگاران جلوی در باشگاه استقلال حضور داشتند و مسئول رسانه‌ای باشگاه برای اینکه به خبرنگاران بی‌احترامی نشود، آن‌ها را به طبقه سوم باشگاه هدایت کرد. پس از خروج لوپز از جلسه، مسئول رسانه‌ای مجبور شد نشستی را برگزار کند.

*تا فردا قضیه عدم صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال را پیگیری می‌کنیم. ۲ ، ۳ روز پیش جلسه‌ای با مهدی تاج برگزار کردیم و اتفاقی که باید می‌افتاد، نیفتاد. شنبه جلسه دیگری داریم و پیگیر خواهیم بود و نتیجه‌اش را شنبه اعلام می‌کنیم.

*همه بازیکنان قرارداد دارند و بازیکنی نیست که قرارداد نداشته باشد.  ان‌شاءالله مربی انتخاب شد نقل‌وانتقالات انجام می‌شود.

*من نگفتم قانون سقف بودجه رعایت نمی‌کنیم. روی همین مبنا صحبت کردم که قراردادهای قبلی با سقف بودجه امسال نمی خواند. هرچه قانون تعیین کند، آن را انجام خواهیم داد، اما باید راهکاری پیدا کنیم تا قرارداد‌هایی که سال گذشته بسته شده و از سقف خارج است، درست شود.

*بهتر است در مورد میزان هزینه‌کرد سال گذشته استقلال چیزی را اعلام نکنیم، اما بیشتر از مبلغ سقف بودجه بود. میزان هزینه استقلال در سایت کدال آمده و نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم. این مبلغ درست است.
https://jahannews.com/vdcd5z0jzyt0o56.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5z0jzyt0o56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضاي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حضور لوپز ؟؟!!!!!!
كدوم لوپز ؟؟؟؟
يه لحظه فكر كردم جنيفر لوپز در استقلال حضور دارد !!!!!
اگر اون بياد استقلال قهرمان ليگ هيچ قهرمان باشگاههاي دنيا ميشه امتحان كنيد !!!!