دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

دستگیری سارقان کارخانه اسباب‌بازی

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 840266
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان کارخانه اسباب‌بازی خبر داد.
دستگیری سارقان کارخانه اسباب‌بازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار کارخانه اسباب بازی کهریزک خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ۱۸ خرداد با وقوع سرقت از یک کارخانه اسباب بازی واقع در کهریزک و طرح شکایت نماینده حقوقی کارخانه در کلانتری رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل سرقت و باز بینی دوربین‌های مداربسته مشاهده کردند که یک نفر با صورت پوشانده شده از دیوار کارخانه بالا رفته و نفر دوم پشت دیوار زاغ زنی می‌کرده و سارق پس از سرقت دینام‌های دستگاه‌ها و دیگر اقلام به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با استفاده از نردبان و چهارپایه آهنی کنار دیوار، وسایل را به بیرون از کارخانه خارج کرده و از صحنه متواری می‌شوند.

سرهنگ طرهانی گفت: مأموران پلیس با استفاده از اقدامات خاص و هوشمند پلیسی هویت سارقان را شناسایی کرده و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان که حدوداً ۳۵ و ۴۰ ساله بودند یک سال قبل به جرم سرقت دستگیر و پس از تحمل حبس از زندان آزاد شده اند که با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمین و شیوه و شگرد‌های اطلاعاتی مخفیگاه سارقان در کهریزک شهرستان ری شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شده و آنان را در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و به ۳ فقره سرقت از کارخانجات اعتراف کرده و پس از شناسایی مالباختگان و تکمیل پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شدند.
https://jahannews.com/vdcd9z0j9yt0ox6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd9z0j9yt0ox6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *