سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

دستگیری زورگیر حرفه‌ای خانی آباد

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 840163
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری یک سارق زورگیر که در محدوده خانی آباد با تهدید سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کرد، خبر داد.
دستگیری زورگیر حرفه‌ای خانی آباد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار "سلمان آدینه وند" در تشریح این خبر بیان داشت: واحد‌های گشت انتظامی در پی گشت زنی هدفمند در سطح شهر تهران در خصوص پیشگیری از سرقت تلفن همراه به عنف در محدوده "خانی آباد" تهران به گشت زنی پرداختند.

وی گفت: گشت زنی‌های انتظامی ادامه تا اینکه روز گذشته ماموران به یک نفر پیاده که قصد اقدام به زورگیری از شهروندی را داشته مشکوک شده که جهت بررسی فرد را متوقف و پس از بررسی بیشتر، یک قبضه چاقو و یک قبضه قمه از وی کشف شد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران در ادامه گفت: با توجه به اینکه متهم پاسخ درستی به سوالات ماموران در خصوص اقلام کشف شده نمی‌داد، جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قضایی تحویل کلانتری ۱۵۲ قرار گرفت.

سردار آدینه وند در پایان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به هیچ شخص یا اشخاصی اجازه نخواهد داد تا آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.
 
https://jahannews.com/vdcjmyeotuqexvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmyeotuqexvz.fsfu.html
برچسب ها: دستگیری سارق سرقت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *