پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره سرقت

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 839642
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت در دامغان خبر داد و گفت: این سارق بسیار حرفه‌ای بوده و بدون تخریب درب منازل را باز می‌کرد.
دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره سرقت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در دامغان، که در تمامی آنها سارق بدون هیچ گونه تخریب و به صورت کاملاً حرفه‌ای اقدام به باز کردن قفل درب‌های ضد سرقت منازل آپارتمانی، واحدهای صنفی و خودرو در سطح شهرستان دامغان می‌کرد، بیان کرد: موضوع به صورت ویژه و با حساسیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی به بررسی تخصصی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های لازم توسط مأموران اشاره و اضافه کرد: سرانجام در پی تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، سارق به صورت انفرادی و در برخی از صحنه‌های سرقت با پوشش زنانه و با استفاده از چادر اقدام به سرقت می‌کرد که با توجه به شیوه و شگردهای به کار رفته، به یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای مظنون شدند.

کشف اموال مسروقه
فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: سارق حرفه‌ای طی عملیات غافلگیرانه پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازرسی از آنجا مقادیری مواد مخدر صنعتی به همراه تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۸۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، مغازه، خودرو، داخل خودرو و باغ‌های کشاورزی اعتراف کرد، بیان داشت: سارق با تکمیل پرونده و دستور قضائی روانه زندان شد.

وی برخورد قاطع و پشیمان کننده با سارقان و به ویژه مالخران را از اهداف پلیس در سال پیش رو عنوان و از شهروندان خواست: با تجهیز منزل، مغازه و خودروی خود به وسایل ضد سرقت، سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.
https://jahannews.com/vdcjxheo8uqetmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxheo8uqetmz.fsfu.html
برچسب ها: دستگیری سارق پلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
با اینهمه مهارت در باز کردن قفل و درب های ضد سرقت بهتر بود برود در قفل سازی و کلید سازی کار کند درآمد سرشاری نصیبش می شود!!!
Iran, Islamic Republic of
امثال این ناشکرهای بی صفت اگر چنین استعدادهایی را در راه درست به کار گرفته بودند، با درآمدهایی بسیار زیاد و شرافتمندانه می‌توانستند زندگی نسبتا خوبی برای خودشان درست کنند.