شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بهترین کشورهای خارجی برای سفر در تابستان

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 840022
 
با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌‌ها و پایدار شدن شرایط آب و هوایی در تابستان، تورهای گشت و گذار کشورهای خارجی شروع می‌شود. اما بهترین کشور برای سفر در تابستان کدام است؟ در تابستان امسال،  برای شروع یک سفر جدید به کشورهای اروپایی و آسیایی شرقی آماده شوید! در طول سفر خود به کشورهای خارجی از بهترین مکان‌ها بازدید کنید، مناظر طبیعی را کاوش کنید، از آب و هوای دلپذیر لذت ببرید، در فعالیت‌های هیجان‌انگیز شرکت کنید و با تاریخ و فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شوید. اگر شما نیز به دنبال مقصدی جذاب برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود هستید، در این راهنما از توریک با معرفی بهترین کشور برای سفر در تابستان همراه ما باشید. 
 

 اسپانیا

وقتی برای سفری جذاب در طول تابستان برنامه ریزی می‌کنید، اسپانیا شاید اولین مقصدی باشد که به ذهن شما می‌رسد. اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی با بهترین شرایط آب و هوایی است و در بین مسافران و‌گردشگران بسیار محبوب است. سواحل زیبا، جزایر دیدنی با طبیعتی چشم نواز و شهرهای مدرنی که تجربه بی‌نظیری از یک سفر جذاب را برای هر مسافری به ارمغان می‌آورد. مقاصد پیشنهادی برای داشتن سفری منحصر به فرد در اسپانیا شامل مایورکا، جزایر قناری و شهر زیبای بارسلون می‌باشد.
 
 

ایتالیا

ایتالیا در قلب دریای مدیترانه واقع شده است و بهترین کشور برای سفر در تابستان محسوب می‌شود. خطوط ساحلی طولانی ایتالیا با ویلاهای باشکوه در حومه شهر مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات تابستانی شماست! ونیز یک شهر عالی برای سفر و تجربه جذابیت‌های تاریخ شرق است. ایتالیا با مناظر طبیعی جذاب، جاذبه‌های تاریخی متنوع و معماری باشکوه و غذاهای لذیذ، مطمئناً یک گزینه عالی برای مسافران تابستانی است. دریاچه‌های ایتالیا با منظره کوهستانی خیره کننده از دیگر مناظر دوست داشتنی برای بازدید هستند. علاوه بر آب و هوای بی‌نظیر و ساحل‌های جذاب، بازدید از شهرهای تاریخی روم و فلورانس ایتالیا و همچنین جاذبه‌های پمپئی، کاپری و کوه وزوویوس مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی است.
 
 

فرانسه

 
 
فرانسه یکی از مقاصد بسیار محبوب برای سفر در تابستان محسوب می‌شود. این کشور اروپایی با مناظری جذاب، سواحل زیبا در امتداد دریای مدیترانه، سواحل کورس و ایل د ری، موزه‌های تاریخی متنوع و برج زیبای ایفل، مقصدی جذاب و رویایی برای سفر در تابستان است. گشت ‌و‌گذار در حومه شهر، معماری‌های جذاب، بناهای تاریخی، مراکز خرید بسیار لوکس و سواحل جنوب فرانسه می‌تواند مقصدی منحصر به فرد برای گذراندن اوقات فراغت شما در تابستان باشد. اگر شما نیز قصد سفر به این کشور را دارید، برای دریافت ویزای فرانسه و اطلاع از شرایط تور تابستانی فرانسه می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و  با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.
 
 

 پرتغال

پرتغال نیز یکی از محبوب‌ترین کشورهای اروپایی با جاذبه‌های متنوع است  که مقصد مورد علاقه گردشگران خارجی می‌باشد. سواحل زیبا، صخره‌ها و غارهایی که در اثر فرسایش شکل گرفته‌اند، فرهنگ و تاریخی غنی، معماری جذاب و رستوران‌ها و بارهای متعدد، پرتغال را به یک مقصد عالی برای سفر در تعطیلات تابستانی تبدیل کرده است!
 
 

یونان

یونان بهترین مقصد سفر در تابستان است! با سفر به یونان از تاریخ غنی آن در آتن لذت ببرید و همچنین از این فرصت برای بازدید از جزایر معروف آن از جمله  سانتورینی یا میکونوس استفاده کنید. ویلاهای زیبای سفیدکاری شده، آفتاب سوزان  با آسمان آبی روشن یونان در تابستان‌ها بسیار وسوسه انگیز است و سفر جذابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. استراحتگاه ساحلی لاتیکا یکی دیگر از مکان‌های شگفت‌انگیز برای بازدید است که ورزش‌های آبی مهیجی را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند.
 
 

مالت

مالت یکی از مقاصد ساحلی مورد علاقه برای سفرهای تابستانی است. مالت جزیره‌ای زیبا با فرهنگی منحصر به فرد است که توسط دریای مدیترانه احاطه شده است. سواحل جذاب مالت با طبیعتی بی‌نظیر و امکانات رفاهی متنوع، مقصد بسیار جذابی برای گذراندن اوقات فراغت در تابستان محسوب می‌شود!
 
 
 
 

کرواسی

 
کرواسی یکی از کشورهای منطقه بالکان با جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوع است که می‌تواند بهترین کشور برای سفر در تابستان باشد!  تاریخ و فرهنگ غنی، معماری باشکوه شهرهای آن، مناظر جذاب و باشکوه، غذاهای دریایی و خطوط ساحلی با دریایی آبی و ساحل‌های شنی از مهمترین جاذبه‌های این کشور اروپایی محسوب می‌شوند که آن را  به مقصدی جذاب  تبدیل کرده‌اند.
 
 
 

اندونزی 

اندونزی یکی از کشورهای آسیای شرقی با طبیعتی بکر و جاذبه‌های متنوع است که سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان می‌باشد. آب و هوای مطبوع، سواحل جذاب، دریاهای زلال، پارک‌های ملی حیات وحش، معابد باشکوه، بناهای تاریخی متعدد و ویلاهای جنگلی جذاب به محبوبیت هرچه ببشتر این کشور افزوده و آن را به مقصدی ایده آل و بهترین کشور برای سفر در تابستان تبدیل کرده است.
 
 

بالی 

بالی  یکی از جزایر اندونزی و یکی از بهترین مقاصد محبوب جهانی برای تعطیلات تابستانی است. از صخره‌های مرجانی گرفته تا آتشفشان‌ها، معابد باشکوه  تا کوه‌ها و سواحل دیدنی، بالی را به یکی از مهم‌ترین مقصدهای بین‌المللی برای سفری لذت‌بخش تبدیل کرده است. هتل‌های لوکس، مزارع سرسبز برنج و معماری باستانی خیره‌کننده از نظر فرهنگی، تنها تعدادی از جاذبه‌هایی هستند که توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. بالی یک مقصد رویایی برای ماه عسل، و گذراندن اوقات فراغت به خصوص در تابستان است!
 
 

کانادا 

کانادا بر خلاف زمستان‌های سرد و طولانی که دارد، در تابستان مقصد بسیار محبوبی برای گردشگری و گذراندن اوقات فراغت محسوب می‌شود. آب و هوای مطبوع تابستانی با جاذبه‌های طبیعی چشم نواز، قله‌های کوهستانی سر به فلک کشیده، دریاچه‌های آبی خیره‌کننده، و جنگل‌های انبوه و سر به فلک کشیده، کانادا را به مقصدی جذاب تبدیل کرده است.  آبشار نیاگارا، دیوار دریایی ونکوور، پارک ملی گراس مون، خلیج فاندی، بندر ویکتوریا و ... از جمله مشهورترین دیدنی‌های کانادا هستند که در طول سفر خود به این کشور می‌توانید آن‌ها را از نزدیک ببینید. اگر کانادا را به عنوان مقصد سفر تابستانی خود انتخاب کرده‌اید، برای دریافت ویزای کانادا و مدارک مورد نیاز برای اخذ آن می‌توانید با کارشناسان مجموعه گردشگری توریک تماس بگیرید.
 
 

روسیه

روسیه با دارا بودن جاذبه‌های متنوع، تاریخی غنی و فرهنگی متنوع، یکی از مقاصد محبوب سفر در تابستان محسوب می‌شود. روسیه کشوری سردسیر است اما تابستان‌های گرم و معتدلی دارد که برای سفر و گردشگری بسیار مناسب است. شهرهای سنت پترزبورگ و مسکو از جمله بزرگترین و تاریخی‌ترین شهرهای روسیه هستند که معماری جذاب و کلیساهای قدیمی آن‌ها زبانزد گردشگران خارجی است. بازدید از موزه‌ها، کلیساها، گالری‌ها، کاخ‌ها و بناهای تاریخی باشکوه و شرکت در جشنواره‌های موسیقی و تئاتر از جمله تفریحات جذاب این کشور محسوب می‌شود. اگر شما نیز به دنبال سفری جذاب و منحصر به فرد هستند، می‌توانید با دریافت ویزای روسیه، تابستان خود را در این کشور بگذرانید.
 
 

تایلند      


 
تایلند نیز بهترین مقصد سفر در تابستان است. سفر به تایلند می‌تواند از لذت بخش‌ترین سفرهای هر فردی باشد. این کشور با تاریخی باستانی، مناظری بکر و دست نخورده و جاذبه‌های بسیار متنوع از جمله ساحل هواهین، پارک ملی خوا یای، پارک ملی مو کوانگ تونگ و جاذبه‌های فرهنگی دیگری مانند پارک تاریخی سوخوتای و جاذبه های گردشگری مثل بازارهای شناور بانکوک و .. مقصد جذابی برای شما خواهد بود. همچنین جزیره Koh Samui تایلند دارای استراحتگاه‌های عالی و هتل‌های لوکسی در کنار ساحل است که تجربه سفری بی‌نظیر و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
 
https://jahannews.com/vdcdxz0jxyt0oz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxz0jxyt0oz6.2a2y.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *