پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

دروغگویی ضدانقلاب در ماجرای فوت منصوره سگوند

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 839674
بنده ولی ملک خانی عموی منصوره سگوند هستم، طبق گزارشات و معاینات پزشکی قانونی منصوره سگوند سکته کرده و هیچ گونه مشکلی نداشته است.
دروغگویی ضدانقلاب در ماجرای فوت منصوره سگوند
به گزارش جهان نيوز  به نقل از تسنیم، در ساعات گذشته رسانه‌های ضد انقلاب در ادامه پروژه کشته‌سازی‌های بی‌اساس، ادعا‌هایی را در رابطه با «مرگ مشکوک و قتل» منصوره سگوند دختر خرم آبادی  مطرح کرده‌اند که  در همین راستا عموی مرحومه منصوره سگوند در واکنش به رفتارهای افراطی معاندین اظهار داشت: بنده ولی  ملک خانی عموی منصوره سگوند هستم، طبق گزارشات و معاینات  پزشکی قانونی منصوره سگوند سکته کرده و هیچ گونه مشکلی نداشته است.

وی افزود: ما هیچ گونه  مشکلی نداریم و اگر افرادی بخواهند به دختر و خانواده ما تهمت بزنند دروغ می‌گویند.

 عموی  منصوره سگوند عنوان کرد: ما خانوادگی پیرو خط رهبر هستیم، بسیجی هستیم و خدمتگزار جمهوری اسلامی هستیم.

در همین زمینه عمران علی محمدی، رئیس کل دادگستری استان ایلام درباره علت فوت این فرد اظهار کرد: منصوره سگوند، دانشجوی پیام نور آبدانان، در ساعت 14 و 45 دقیقه بعد از ظهر در یک تماس تلفنی به دوست خود اعلام می‌کند که حالش خوب نیست. در پی این تماس تلفنی، دوست مرحومه سگوند به همراه همسر خود به خانه وی مراجعه می‌کند.

وی افزود: صاحب‌خانه در سفر حج بوده و کلید منزل خود را به یکی از همسایه‌ها سپرده بود، دوست مرحومه سگوند پس از دریافت کلید از همسایه وارد منزل می‌شود و خانم سگوند را درحالی که به زمین افتاده است مشاهده کرده و با اورژانس تماس می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان کرد: پس از بررسی اورژانس مشخص می‌شود علائم حیاتی در منصوره سگوند وجود ندارد و بیمارستانی که متوفی ابتدا به آنجا اعزام شد علت مرگ را ایست قلبی اعلام کرده است.

علی محمدی بیان کرد: پیکر مرحومه سگوند جهت تشخیص به پزشکی قانونی ایلام اعزام شد و براساس اعلام پزشکی قانونی هیچگونه آثار و علائمی مبنی بر درگیری یا ضربه بر روی جسد مشاهده نشده است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: پزشکی قانونی مرکز استان ایلام برای انجام سم‌شناسی از متوفی نمونه‌برداری کرده و تا چند روز آینده نتایج آزمایشات سم‌شناسی نیز اعلام می‌شود و در این رابطه پرونده لازم تشکیل و تحقیقات آغاز شده است.

مرحومه "منصوره سگوند" از کارکنان نیروی انتظامی نبود
 لازم به ذکر پیش از این نیز محمد‌باقر احمدی چگنی در ارتباط با مرگ مرحومه منصوره سگوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحومه منصوره سگوند از کارکنان نیروی انتظامی نبود و تنها در گذشته (و در یک مقطع کوتاه) به عنوان همیار پلیس همکاری داشت.

 وی افزود: بنابر علام اورژانس شهر آبدانان و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهر از توابع استان ایلام روز گذشته دانشجوی دختر لرستانی  به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

ماجرای فوت دانشجوی خرم آبادی ساکن ایلام چه بود؟
براساس این گزارش علیمرادی؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده برای منصوره سگوند دانشجوی دانشگاه پیام‌نور آبدانان و انتقال آن به بیمارستان توسط فوریت‌های پزشکی اظهار داشت: در روز یکشنبه تاریخ 14 خرداد ماه ‌ساعت 14:56 طی تماس تلفنی با اورژانس 115 مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام می‌شود که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت 15:00 به محل حادثه می‌رسد.

وی ‌افزود: بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می‌شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می‌یابد و در ساعت 15:15 دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می‌شود.

‌رئیس‌ بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان گفت: ‌راس ساعت 15:15 عصر بیمار جوان 18 ساله به نام منصوره سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان توسط واحد فوریت‌های  پزشکی (115) منتقل شد.

صفری افزود‌: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء(cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ‌16:10 دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.
https://jahannews.com/vdcefo8vejh8xpi.b9bj.html
jahannews.com/vdcefo8vejh8xpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پزشکیان را بیارید توی برنامه تلویزیونی تا ثابت کند که سکته نکرده بلکه نظام توی سرش زده !!....خخخخخ
اکبر
Iran, Islamic Republic of
پزشکیان که خودش رو خراب کرد تو جریان مهسا امینی
لر باغیرت
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان لر که غیرتشون زبانزده این بی حجابی که امروز در ایران موج سواری میکنه مسببش پدر خانم امینی بود که واقعیت رو نگفت .