جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۷

انتقاد مهدی سلحشور از بسته‌ بودن مساجد

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 839512
مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان نسبت به بسته بودن درهای مساجد کشور و حضور نداشتن روحانیون در این خانه‌های خدا انتقاد کرد.
انتقاد مهدی سلحشور از بسته‌ بودن مساجد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مهدی سلحشور مداح سرشناس کشورمان نسبت به بسته بودن در مساجد کشور و حضور نداشتن روحانیون در این خانه‌های خدا انتقاد کرد و در فضای مجازی نوشت:

«نماینده ویژه دولت در امور روحانیت: باید خون گریست؛ از ۷۵هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است.»

کاش از آغاز ورود هر طلبه‌ای به حوزه، تعهدی گرفته می‌شد که باید ۵ یا ۱۰ سال در شهرهای مورد نیاز به تبلیغ مشغول باشد. خالی بودن این تعداد مساجد از روحانیون برازنده ما نیست.
 

حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت در گردهمایی طلاب شهرستان خدابنده و حومه که در دفتر آیت‌الله سبحانی برگزار شد، با اشاره به اوضاع نامناسب زیرساخت‌های دینی و فرهنگی در کشور و خلوت و خالی شدن برخی از مساجد در کشور اظهار داشت: متأسفانه دولت‌های ما در گذشته کارنامه خوبی در حمایت از نهادهای دینی بر جای نگذاشته‌اند و امروزه از بین حدود ۷۵ هزار مسجد در کشور، درب تعداد ۵۰ هزار مسجد بسته است که این فاجعه‌ای است که باید بر آن خون گریست.
https://jahannews.com/vdcfy1dc0w6dmta.igiw.html
jahannews.com/vdcfy1dc0w6dmta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسته بودن مساجد آنهم در عصر جمهوری اسلامی!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
با اين حساب بسته شدن مابقي مساجد یعنی چی؟
Iran, Islamic Republic of
ببینیم شما بعد 8سال چه می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
مساجدی در شهرهای پرجمعیت از جمله تهران هم در واقع مجتمع تجاری هایی هستن که برای خالی نبودن عریضه ، نمازی هم خونده میشه
Iran, Islamic Republic of
برادر جان خبر نداری ! مساجدی هم که بازند و امام جماعت دارند ، شهامت و اجازۀ پخش اذان با صدای متعادل راهم ندارند !! اگه نمونه خواستی در خدمتم !
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای سلحشور، برادر مومن که با روحانیت هم حشر و نشر دارید، صحبت از تعهد گرفتن از طلاب می کنید، مگر وظیفه طلبه جز اشاعه امر دین چه چیز دیگری هست و مگر تاکنون چنین هم نکردند. شما از دستهای بسته و دل خون طلاب برای اسلام خبر دارید ?
Iran, Islamic Republic of
نیازی به تعهد نیست