دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

صدور حکم بدوی ۸۲ ‌متهم‌ ‌پرونده شهرداری ارومیه

يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 838926
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه در دادگاه کیفری ۲ ارومیه خبر داد.
صدور حکم بدوی ۸۲ ‌متهم‌ ‌پرونده شهرداری ارومیه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ناصر عتباتی  از صدور حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه در دادگاه کیفری 2 ارومیه خبر داد و اظهار داشت: پرونده تخلفات و جرایم شهرداری ارومیه پس از وصول به دادگاه کیفری ارومیه در 17 جلسه رسیدگی با حضور نماینده دادستانی، تمامی وکلا و متهمان و نماینده سازمان بازرسی برگزار و منتهی به صدور حکم اولیه دادگاه شد.

عتباتی افزود: در این مرحله از دادرسی ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست 82 نفر از متهمان را قرائت و سپس متهمان و وکلای آن‌ها به صورت مفصل از اتهامات خود دفاع و دادگاه با اخذ نظریات تکمیلی کارشناسی رسیدگی را ادامه و پس از بررسی دقیق پرونده و اخذ آخرین دفاعیات متهمان حکم بدوی دادگاه در هشتاد صفحه صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: طبق رای صادره مجازات‌های مشتمل بر حبس، انفصال از خدمت، رد مال، بازگرداندن حقوق بیت المال و جزای نقدی درخصوص متهمان صادر شد.

عتباتی در پایان اظهار کرد: اطلاع رسانی درخصوص جزئیات محکومیت‌ها پس از قطعیت حکم صادره خواهد بود و شایسته است اصحاب رسانه نیز الزامات قانونی را در این خصوص رعایت کنند.
https://jahannews.com/vdcdxj0j9yt0sn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxj0j9yt0sn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *