يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
۴

جان بدهم یک کلمه علیه نظام نمی‌گویم

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 838788
یکی از فعالان رسانه‌ای در واکنش به خبر آزادی اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی بازداشت شده در بلژیک و بازگشت او به کشور، توئیتی را منتشر کرد.
https://jahannews.com/vdcjooeoouqetaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjooeoouqetaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به خاطر همین مردانگی ایشان و ایستادنشون پای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که دولت قبل و افسران شجاع دیپلم ماسیش !! رغبتی به پیگیری آزادی ایشون از دست وحشیهای متمدن اروپایی نداشتند.؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت
آقای دیپلمات متدین انقلابی
خداوند شما را در پناه خودش محفوظ بدارد
آمین
کارمند. زندان
Iran, Islamic Republic of
یادتون میاد دو تا آمریکایی در این آن زندانی بودند و برای ملاقات با خانواده شأن با کت و شلوار از خیلی مردم ایران ، بردند لابی هتل استقلال که همدیگر را ملاقات کنند ؟ این چند وقت چند زندانی اروپایی داشتیم هر نوع آزمایش ، ام ار آی ، همه نوع ویزیت متخصص، تست ورزش ، اکوی قلب ، نوار مغز ، فیزیوتراپی ، داروهای لوکس تقویتی ، بهترین غذا و امکانات رایگان را بهشون دادیم. برای انتقال به دادگاه برخلاف دستورالعمل ها هیچ پابند و دستبند و یا لباس زندان استفاده نشد ملاقات با سفیر در سالن شیک با پذیرایی مفصل مرتب انجام می شد در حالی که هموطنان ما را تحقیر آمیز و زجر آور زندانی می کنند و اجازه ملاقات و درمان هم نمی دهند . .