جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

اخراج آمریکایی‌ها از منطقه به‌زودی

امیر آشتیانی
شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 838709
تعاملاتی که جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دارد، همگی نشان‌دهنده این موضوع است که به‌زودی شاهد اخراج آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهیم بود.
جهان نيوز - محمدرضا قرایی آشتیانی: در حال حاضر کشورهای دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکایی‌ها هرجایی ‌حضور پیدا می‌کنند، مخل نظم، امنیت و ثبات هستند. این موضوع تقریبا برای همگان روشن شده است. تا جایی که وقتی در جمع وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان شانگهای بودم، این موضوع را به‌خوبی در برخورد و گفتار با آنان حس کردم. از سوی دیگر، تعاملاتی که جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دارد، همگی نشان‌دهنده این موضوع است که به‌زودی شاهد اخراج آمریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهیم بود. اقداماتی که در حال حاضر در دیپلماسی کشور دنبال می‌شود و همچنین تعاملات سیاسی و غیرسیاسی با کشورهای درحال توسعه، گویای این مطلب است که جهان به این باور رسیده ‌که ایالات متحده جز سلطه بر کشورها و عقب‌ماندگی آنان، هیچ هدف دیگری ندارد. همین موضوع زمینه را فراهم کرده است تا کشورهایی که سال‌ها مورد آزار و اذیت آمریکایی‌ها قرار گرفته‌اند با تشکیل اتحادی قوی و رو به جلو، نیروهای این کشور را از خاک خود بیرون کنند.

ایران اسلامی نیز در عمر 44 ساله خود همواره تلاش کرده است تا علاوه بر مبارزه مستقیم با سیاست‌های خصمانه آمریکا، از سایر کشورها نیز حمایت کند. به همین دلیل جمهوری اسلامی حامی اصلی محور مقاومت در منطقه است. ایران همیشه سعی کرده تا در ابعاد مختلف به‌ خود‌کفایی و اقتدار برسد. اخیرا نیز در حوزه دریا شاهد موفقیت چشمگیر نیروی دریایی کشورمان بوده‌ایم. ماموریت موفقیت‌آمیز ناوگروه ‌86 ارتش و ساخت ناوشکن دنا مطابق با آخرین تکنولوژی روز همگی حاکی از حرکت رو به جلوی اقتدار دریایی کشور و افول قدرت دریایی آمریکاست. همانطور که شاهد بودیم، ناوگروه ‌86 بدون کوچک‌ترین کمک خارجی موفق به دور‌زدن کامل کره زمین شد؛ اقدامی که هر کشوری در دنیا قادر به انجام آن نیست.
https://jahannews.com/vdccx4q4o2bq1m8.ala2.html
jahannews.com/vdccx4q4o2bq1m8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس چرا انتقام خون شهدای منا را نگرفتید
Iran, Islamic Republic of
بخاطر منافع نظام
یادت نره حفظ نظام اوجب واجباته
United Arab Emirates
دیر و زود داره، اما سوخت و سوز نداره. این رو بفهم و پارازیت نفرست.