دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حضور بیش از ۷ میلیون نفر در نمایشگاه کتاب

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 838470
متوسط حضور مردم در نمایشگاه کتاب روزانه یک میلیون نفر برآورد شده است و مجموع حضور را بیش از ۷ میلیون نفر برآورد می‌کنیم.
حضور بیش از ۷ میلیون نفر در نمایشگاه کتاب
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه بیش از 2 میلیون نسخه کتاب در فروش حضوری و بیش از سه میلیون و هشتصد هزار جلد در حوزه فروش مجازی بود، گفت: در روز شهادت امام صادق، بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر در نمایشگاه حضور پیدا کردند. متوسط حضور مردم روزانه یک میلیون نفر برآورد شده است و مجموع حضور را بیش از 7 میلیون نفر برآورد می‌کنیم.

وزیر فرهنگ درباره ممنوع‌الکاری برخی خوانندگان، گفت:  تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و این جوسازی و شایعه‌سازی رسانه‌ای است که افرادی قصد ایجاد التهاب دارند. وی افزود: بحث ممنوع الکاری قواعد و مقررات خودش را دارد و مثل هر صنفی اگر رسیدگی و جمع‌بندی بشود به فرد اعلام رسمی خواهد شد. مرکز موسیقی وزارتخانه هر موردی باشد اعلام می‌کنند. خوشبختانه برخی اهالی موسیقی  اعلام کردند ممنوع‌الکاری از اساس کذب است.

اسماعیلی با بیان اینکه گویا عده‌ای از آرامش و نشاط در فضای فرهنگی و هنری ناراحت‌اند ، گفت:  در زمینه برنامه‌های تئاتر، موسیقی و سینما با اعداد خوبی روبه‌رو هستیم و نمایشگاه کتاب با استقبال مواجه شد اما عده‌ای نانشان در التهاب آفرینی است. من از اهالی موسیقی و هنر خواهش دارم اگر موردی بود از مبادی رسمی پیگیری کنند.

 
https://jahannews.com/vdchq6n6v23nxkd.tft2.html
jahannews.com/vdchq6n6v23nxkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *