شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۳

دلجویی «ابوذر روحی» از مأمور پلیس راهور

جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 837206
ابوذر روحی و همراهان در پی پرخاش یکی از اعضای تیم برگزاری مراسم جشن تکلیف به سرباز راهنمایی و رانندگی شاهین‌شهر از وی دلجویی و عذرخواهی کردند.
دلجویی «ابوذر روحی» از مأمور پلیس راهور
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در پی برگزاری  مراسم جشن تکلیف دختران مدارس ابتدایی، پلیس راهور این شهرستان اقدام به اجرای  طرح ترافیکی و اعمال محدودیت می‌کند که در حین اجرای طرح، خودروی مجری برنامه قصد ورود به محدوده طرح را داشت که با ممانعت ماموران مواجه می‌شود.

 در پایان مراسم و هنگام ترکِ محل، یکی از  سرنشینان خودرو در مواجهه مجدد به عامل راهور مستقر، پرخاش می‌کند که با حضور عوامل انتظامی حاضر در محل، موضوع  مدیریت  می‌شود.

شایان ذکر است ساعاتی بعد ابوذر روحی و همراهان به مرکز انتظامی مراجعه کرده و ضمن دلجویی و عذرخواهی از مأمور  راهنمایی و رانندگی (سرباز  راهور) رضایت نامبرده را جلب می‌کنند.
 
https://jahannews.com/vdcdz50j9yt0sx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdz50j9yt0sx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه در مقابل قانون برابریم.از ما که پشتیبان این نظام هستیم توقع بیشتری در جهت رعایت آن وجود دارد.رعایت قانون جمهوری اسلامی را به نیت قرب الهی بر خودمان تکلیف بدانیم.
۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
احسنت
کار صحیح
حاج ابوذر یکی از مداحان دوست داشتنی خاکی و بی ادعای گیلان زیبا و شهیدپرور
United States
موضوع مدیریت می‌شود یعنی دقیقا چه اتفاقی می افتد؟