جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸
رئیسی در جلسه هیئت دولت مطرح کرد

«صداقت» انتظار جدی مردم از دولت/ دستور رئیس‌جمهور به مبارزه با هرگونه رفتار تبعیض‌آمیز در دولت

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 837070
رئیس جمهور با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» اظهار داشت: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند تا در حق تولید کننده و همچنین مصرف کننده احجاف نشود.
«صداقت» انتظار جدی مردم از دولت/ دستور رئیس‌جمهور به مبارزه با هرگونه رفتار تبعیض‌آمیز در دولت
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت، با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» تاکید کرد: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند تا در حق تولید کننده و همچنین مصرف کننده احجاف نشود.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر ضرورت «مبارزه با فساد» و مقابله با هرگونه «تبعیض و روابط ناسالم اداری» نظارت و پیشگیری را موثرترین و مهم‌ترین عامل مقابله با مفاسد دانست و تصریح کرد: مقابله با فساد زمانی موثر است که مردم در عمل احساس کنند دولت مردمی به تمام قوانین و ضوابط پایبند بوده و اجازه نمی‌دهد هیچ مدیر یا کارمندی از قدرت و منابعی که در اختیار دارد، سوءاستفاده کند.

آیت‌الله رئیسی«صداقت» را از عناصر مهم حکمرانی دانست و با تاکید بر صادق‌الوعد بودن دولت و لزوم پیگیری به موقع کارها گفت: مردم از دولتمردان انتظار دارند علاوه بر صدق نیت، در گفتار و عمل هم صادق باشند و هرجا امکان انجام کاری را نداشتند، صادقانه علل آن را با مردم در میان بگذارند.

رئیس جمهور «حمایت از نخبگان» در همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی را ضروری دانست و تصریح کرد: حمایت از نخبگان مختص و منحصر به یک دستگاه نیست و همه ارکان دولت و حاکمیت باید در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و بر اساس نیاز کشور به نخبگان توجه داشته باشند.
https://jahannews.com/vdccmmq4x2bq1x8.ala2.html
jahannews.com/vdccmmq4x2bq1x8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


1
Iran, Islamic Republic of
رئیسی تنهاست
Iran, Islamic Republic of
زاکانی دیلماج ریسی است؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
رفع تبعیض حاکمیت عدالت است
Iran, Islamic Republic of
رئیسی عزیزمبادا ذره ای خسته شویدان الله مع الصابرین
United States
....
Iran, Islamic Republic of
از اول دولت شما مردم انتظارشون مهار تورم و گرانی بود چه شد
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله رییسی عزیز ما شما را دوست داریم‌ و در کنار شما سرباز ولایتیم ...بعنوان یک سرباز عرض می کنم برخی مدیران جوان تازه منتصب که از قضا آقازاده و صاحب نفوذ هستند حرمت نیروهای قدیمی ادارات را نمی گیرند و هتک حرمتشان می کنند این اصلا درست نیست
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
محاكمه حسن روحاني بخاطر كم كاري و ترك فعل در معطل نگاهداشتن اقتصاد كشور !!!