پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

بازداشت یک تیم از گروهک‌های معاندین در بلوچستان

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 836827
نمایشگاه کشفیات اجرای طرح «رعد ۱» توسط پلیس سیستان و بلوچستان در محل میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان برپا شد.
بازداشت یک تیم از گروهک‌های معاندین
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نمایشگاه کشفیات اجرای طرح «رعد 1» توسط پلیس سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از اصحاب رسانه در محل میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان برپا شد.

سردار دوستعلی جلیلیان در حاشیه این نمایشگاه جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف برقراری نظم و آرامش مردم همکاران ما در پلیس های تخصصی و کلانتری‌ها اولین طرح رعد استانی را با هدف ضربه زدن به کانون جرائم در اطلس جغرافیایی به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از یک سری اقدامات فنی و هماهنگی‌های لازم طی عملیات‌های متعدد و منسجم در کل استان طی 48 ساعت گذشته تعداد یک‌هزار و 118 نفر از انواع متهمان دستگیر شدند.

وی افزود: در بین آنها 23 باند سازمان یافته جرائم از جمله سارقین مسلح و به عنف و مواد مخدر و دارندگان سلاح های غیرمجاز متلاشی شد.

سردار جلیلیان بیان کرد: 29 نفر از سارقین به عنف و مسلح نیز در فاصله کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند تعداد 126 قبضه در این طرح کشف و ضبط شد 500 قبضه سلاح غیرمجاز نیز امسال کشف که 100 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 6 نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه 68 میلیارد تومان بوده است،  این طرح ها به طور مستمر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از طرد بیش از 3 هزار نفر از اتباع بیگانه در این استان طی سال جاری خبر داد.
https://jahannews.com/vdcb50bwzrhbfwp.uiur.html
jahannews.com/vdcb50bwzrhbfwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *