جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

۴۰ پارک امسال در تهران احداث خواهد شد

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 836701
حدود ۳۰ پارک در سال گذشته افتتاح شد و امسال احداث ۳۵ تا ۴۰ پارک محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را در دستور کار داریم.
۴۰ پارک امسال در تهران احداث خواهد شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از شهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، اظهار کرد: سال گذشته در بحث فضای سبز برون شهری۱۵۰۰ هکتار توسعه کمربند سبز را داشتیم که در سال جاری نیز ۲هزار هکتار توسعه کمربند سبز (جنگل‌کاری) خواهیم داشت.

وی درباره فضای سبز درون شهری که شامل پارک‌های محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است هم گفت: حدود ۳۰ پارک در سال گذشته افتتاح شد و امسال احداث ۳۵ تا ۴۰ پارک محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را در دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه در مناطق کم برخوردار از نظر فضای سبز ۱۷ قطعه را شناسایی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: این قطعات در مناطق ۷،۸،۱۰،۱۱،۱۲و ۱۷ شناسایی شده اند که در حال تملک آن‌ها هستیم تا بتوانیم این فضا‌ها را به پارک عمومی تبدیل کنیم و سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار به حد قابل قبول برسد تا توزیع عادلانه فضای سبز را داشته باشیم.

مختاری در مورد زمان افتتاح اکوپارک فرحزاد نیز توضیح داد: سعی می‌کنیم فاز اول اکوپارک فرحزاد به مساحت ۵۴ هکتار امسال افتتاح شود.
https://jahannews.com/vdccxeq4s2bq1m8.ala2.html
jahannews.com/vdccxeq4s2bq1m8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شمال منطقه 12 هیچ پارکی ندارد، خیلی از مناطق و بافت های فرسوده بدون پارک و پر تراکم هستند