پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۲
۳

انفجار در یکی از مراکز سپاه در دامغان +جزئیات و اسامی شهدا

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب: 836258
انفجار در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان حادثه آفرید.
انفجار در یکی از مراکز سپاه در دامغان +جزئیات و اسامی شهدا
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی سپاه دامغان در اطلاعیه‌ای از بروز حادثه در حین جابه‌جایی مهمات در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه شهر دامغان خبر داد.

در اطلاعیه عنوان شده است: عصر امروز حین جابه‌جایی مهمات در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه شهر دامغان به علت بروز حادثه، انفجاری رخ داد.

روابط‌عمومی سپاه دامغان از شهادت «جمال شبستانی» و «علی علی‌حسینی»، دو تن از کارکنان سپاه در حادثه انفجار عصر امروز در مرکز آمار و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی بروز حادثه انفجار حین تفکیک و جداسازی مهمات ضایعاتی در مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه دامغان، دو تن از کارکنان این مرکز به نام‌های جمال شبستانی و علی علی‌حسینی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و سه تن دیگر از کارکنان نیز مجروح و در بیمارستان بستری شدند و در حال درمان هستند.

سپاه دامغان با تبریک و تسلیت شهادت شهدای این حادثه به خانواده‌های معظم و نیز همکاران شریف آنان، متعاقباً آیین‌های تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهیدان را اعلام خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdcjimeoouqet8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjimeoouqet8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مدلان
Iran, Islamic Republic of
پیش میاد دیگه. خداوند جبهه اسلام را حفظ بفرماید. انشالله
Iran, Islamic Republic of
مثل اکثر مواقع پای موساد وسطه
Iran, Islamic Republic of
هدیه به ارواح مطهر همه شهدا،صلوات.