دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

خضر عدنان؛ اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا شهید شد

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 836173
یکی ار رهبران جنبش جهاد اسلامی پس از 86 روز اعتصاب غذا در زندانهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌ رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «خضر عدنان» اسیر ۴۴ ساله فلسطینی، پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندانهای رژیم صهیونیستی، شهید شد. 

رسانه‌های فلسطینی، امروز (سه‌شنبه، ۲ می) با اعلام خبر شهادت این اسیر فلسطینی نوشتند که این اسیر فلسطینی از جنبش جهاد اسلامی، در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود به دست اشغالگران اعتصاب غذا کرده بود و در وضعیت جسمانی نامناسبی به سر می‌برد و بارها درباره وخامت اوضاع جسمانی او به اشغالگران هشدار داده شده بود. 

«خضر عدنان» هفته پیش در پی وخیم شدن اوضاع جسمی به بیمارستان منتقل شد اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند.


هفته پیش، موسسه «مهجة القدس» از وخامت حال شیخ خضر عدنان خبر داده بود و اعلام کرده بود که اداره زندان الرمله پس از وخامت حال خضر عدنان، وی را به یک درمانگاه غیرنظامی در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ منتقل کرده است و هنوز اطلاعی از وضعیت جسمانی او در دست نیست.

به گزارش جهان نيوز، به مناسبت شهادت «خضر عدنان» فیلمی از ایشان در فضای مجازی منتشرشده که در سخنانی می‌گوید: «اگر در راه شهادت حسینی نیستید پس زینبی باشید و این راه، مسیر تبلیغ است و این حداقل کاری‌ است که در این مسیر می‌توانیم در دفاع از سرزمینمان و مقدساتمان انجام دهیم»
 
https://jahannews.com/vdcfevdcmw6dmya.igiw.html
jahannews.com/vdcfevdcmw6dmya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *