جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

خانم مولاوردی چرا اصرار دارید این همه اشتباه کنید؟

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 836055
حاشیه‌سازی‌های مولاوردی با فضای مجازی البته تازگی ندارد و مسبوق به سابقه است.
خانم مولاوردی چرا اصرار دارید این همه اشتباه کنید؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، شهیندخت مولاوردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در دولت روحانی، روز گذشته در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز ملی خلیج فارس، این روز را با عکس پرچمی با نماد شیر و خورشید تبریک گفت! حاشیه‌سازی‌های مولاوردی با فضای مجازی البته تازگی ندارد و مسبوق به سابقه است.

چنانکه او پیشتر پوستری در کانالش در حمایت از خانواده منتشر کرد که طرح منتشر شده، نماد همجنس‌بازی بود. مولاوردی آن روز‌ها توجیه آورد که در خواب و بیداری اقدام به انتشار چنین پستی کرده است! دیروز، اما در صفحه اینستاگرام خود توضیح داد:

«امروز در کانال تلگرامی‌ام به مناسبت روز ملی خلیج فارس، در انتخاب تصویر مربوطه بی دقتی شده بود که به محض اطلاع، پست آن حذف و بعد از مدت‌ها اسباب توهین و هتاکی و اتهام‌افکنی فراهم شد و بهانه به دست جریان و کسانی داد که مترصد ساختن کوه از کاه و متخصص به حاشیه راندن مسائل اساسی هستند.»

اکنون این سؤال از خانم مولاوردی مطرح است که چرا دست به اقدامی می‌زنید که مورد نقد قرار بگیرید و به زعم خودتان «اسباب توهین و هتاکی و اتهام افکنی» فراهم می‌کنید؟ منتقدان از کجا بفهمند که شما اشتباه کرده‌اید یا عمداً کاری کرده‌اید؟! آیا این اشتباهات اتفاقی است یا تلاشی برای سنجش حساسیت افکار عمومی و به صدر اخبار و واکنش‌ها آمده است؟
https://jahannews.com/vdcenp8vnjh8x7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcenp8vnjh8x7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگر اشتباه سهوی این همه تکرار دارد
محسن اصفهان
Iran, Islamic Republic of
سركار خانم ملاوردى اينكه فرموده ايد در خواب وبيدارى اين اتفاق افتاده و موجب هتادكى به شما شده قبول پيشنهاد ميكنم تازمانيكه بين خواب وبيداريتان نميتوانيد تفكيك قائل شويد فعلا هيچ فعاليت سياسى خصوصا از نوع مجازى نداشته باشيد بهتره .
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
هر بچه دبستانی هم ، پرچم جمهوری اسلامی را ، از غیره ، تشخیص میدهد ! مگر اینکه ، غرض و مرضی ، در کار باشد ! .
Iran, Islamic Republic of
سلام اینگونه اظهارنظرها در بهترین حالت حسن نظر این است که همانگونه که در ایام اغتشاشات نیز ثابت شد صفحه این خانم ها و آقایان دست خودشان نیست و در دست دیگران و منافقین و سلطنت طلبان است