يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

اعتراف به ۵۰ فقره جیب بری در دربی تهران

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 836009
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پیروزی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.
اعتراف به ۵۰ فقره جیب بری در دربی تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد گودرزی، درباره اعتراف به ۵۰ فقره جیب بری در دربی تهران بیان داشت: با توجه به برگزاری دربی، عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به صورت نامحسوس در داخل استادیوم مستقر و اقدام به اجرای طرح شناسایی سارقان کردند که در همین حین ۵ مرد جوان که به صورت تیمی، اقدام به زاغ زنی و سرقت از شهروندان می‌کردند را شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر واحد‌های مستقر، هر ۵ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و ۲۷ دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان حدوداً ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۵۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق یکی از متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: متهمان جهت کشف جزئیات بیشتر پرونده تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی شدند.
https://jahannews.com/vdcdz90jnyt0sz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdz90jnyt0sz6.2a2y.html
برچسب ها: اعتراف دربی تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *