جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بوی پول در ماجرای مسی و بارسلونا پیچید

شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 835832
اسپانسرهای بزرگ ورزشی منتظر امضای قرارداد مسی با بارسلونا هستند.
بوی پول در ماجرای مسی و بارسلونا پیچید
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد 3 اسپانسر بزرگ فوتبال منتظر موافقت لالیگا برای بازگشت لیونل مسی به بارسلونا است تا قراردادشان را با آبی-اناری ها امضا کنند.

همچنین باشگاه بارسلونا هم مذاکرات خود را با شرکت نایکی آغاز کرده تا در صورت بازگشت این اسطوره آرژانتینی برای تهیه پیراهن مسی به شکل گسترده  همکاری کنند تا از فروش پیراهن مسی درآمدزایی هنگفتی انجام شود.


طبق آخرین گزارش های رسیده بازگشت مسی به بارسلونا محقق خواهد شد. لالیگا در حال بررسی فاکتورهای دستمزدها در باشگاه بارسلونا است و در صورت تنظیم قرارداد مسی و دستمزد او همه چیز برای بازگشتش مهیا است.

مسی در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا می‌شود. ابرستاره آرژانتینی تنها از بارسلونا پیشنهاد ندارد بلکه از عربستان و آمریکا هم پیشنهاد دریافت کرده است. اعجوبه فوتبال برای بازگشت به بارسلونا قصد دارد از قید پول بگذرد و تنها دوباره پیراهن آبی-اناری ها را بر تن کند.
https://jahannews.com/vdcgwn97xak9w74.rpra.html
jahannews.com/vdcgwn97xak9w74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *